Disappearing car door

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sander
Forum Admin

Disappearing car door

Bericht door Sander » wo 18 mei, 2011 13:47

Niet nieuw, is al uit 2007.
In ieder geval apart:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zie ook filmpjes op: http://www.disappearing-car-door.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
nastydrive
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Disappearing car door

Bericht door nastydrive » wo 18 mei, 2011 14:01

Alleen wel ten koste van een stukje veiligheid bij de sedans door het ontbreken van de midden (B) stijl

Wel een mooie vinding ,maar vind v :D leugeldeuren toch mooier

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: Disappearing car door

Bericht door Cornelius » wo 18 mei, 2011 14:33

hoeveel bodemvrijheid zou er nog over blijven? Voor je er erg in hebt zit heel de deur onder de verticale krassen.

Technisch mooi gemaakt, maar niet erg praktisch.

Gebruikersavatar
nastydrive
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Disappearing car door

Bericht door nastydrive » wo 18 mei, 2011 14:45

ja idd voor zo'n 2 deurs su(f)v zou het wel wat zijn :D

Gebruikersavatar
Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Disappearing car door

Bericht door Doc » wo 18 mei, 2011 15:02

Zoiets had de BMW Z1 ook eind jaren '80:
Afbeelding

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Disappearing car door

Bericht door millerman » wo 18 mei, 2011 15:20

Met groot verschil dat bij deze techniek de deur onder de bodemplaat verdwijnt en dus de instap makkelijker is. Vroegâh hadden ze alleen filmpjes met die gare Lincoln. Je moet dus wel rekening houden met een dikkere bodemplaat.

Plaats reactie