LPG-stations Zweden

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

LPG-stations Zweden

Bericht door sb129h » zo 15 mei, 2011 18:35

Goed nieuws voor iedereen die met z'n LPG-auto naar het noorden trekt: er is in Zweden een flink aantal LPG-tankstations bijgekomen.

Hier meer info:
- http://lpg-stations.lpginfosite.nl/lpg-zweden/" onclick="window.open(this.href);return false; (17 stations)
- http://www.volvo200.org/tankstations.htm" onclick="window.open(this.href);return false; (19 stations, uitgebreidere informatie)

:O:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: LPG-stations Zweden

Bericht door De900C-GAS » zo 15 mei, 2011 18:38

Dat is goed nieuws!! :P

Plaats reactie