Gumball

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 01 mei, 2006 16:46

Nee, ik het alleen gezegd dat ik roekeloos hard rijden gevaarlijk vind, nie op een beschaafde manier, en dat is een groot verschil.
Mijn vader rijdt behoorlijk door, maar wel veilig, ik vind het hardstikke leuk om hard te rijden maar dan wel veilig.

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » ma 01 mei, 2006 16:57

http://www.gumball-3000.com/rally/2006/ ... rari-enzo/ even naar beneden scrollen.

Jelger, dit was in Marocco. Bedoelt je vader dit met doorijden Sjoerd? Kijk ook even naar de "setting" Verde. Debielen?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 01 mei, 2006 16:58

easy schreef:
verde900 schreef: Daar heb je gelijk in, maar hulpdiensten anticiperen veelal wel op het overige verkeer, waar debielen dat nu net niet doen.
Van welke planeet komen de hulpdiensten dan dat deze WEL zouden kunnen anticiperen en andere mensen niet??
Ben nu toch bang geworden dat jij ook niet van deze planeet komt, jammer.... het leek even een veelbelovende discussie te worden

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 01 mei, 2006 17:03

easy schreef:http://www.gumball-3000.com/rally/2006/ ... rari-enzo/ even naar beneden scrollen.

Jelger, dit was in Marocco. Bedoelt je vader dit met doorijden Sjoerd? Kijk ook even naar de "setting" Verde. Debielen?
Leuk filmpje, had ik nog niet gezien :bluethumb:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 01 mei, 2006 17:05

Zo ongeveer ja, alleen gaat de Saab niet zo hard! 200 rijdt hij alleen in Frankrijk als het rustig is of heel soms in Nederland.

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » ma 01 mei, 2006 17:15

verde900 schreef:
easy schreef:
verde900 schreef: Daar heb je gelijk in, maar hulpdiensten anticiperen veelal wel op het overige verkeer, waar debielen dat nu net niet doen.
Van welke planeet komen de hulpdiensten dan dat deze WEL zouden kunnen anticiperen en andere mensen niet??
Ben nu toch bang geworden dat jij ook niet van deze planeet komt, jammer.... het leek even een veelbelovende discussie te worden
Je mag best inhoudelijk op mijn vraag reageren hoor in plaats van hooghartig snel achter een bosje te duiken.

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » ma 01 mei, 2006 17:23

Heren,

kunnen jullie allebei op een iets minder scherpe toon de standpunten deponeren. Een ieder heeft recht op een afwijkende mening hoe onzinnig die ook moge zijn in de ogen van de ander.

Alvast bedankt,

Erik Lit
moderator

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 01 mei, 2006 17:41

Eelco,
plaats jij hier dan gewoon foto's en filmpjes van Gumball, wat houdt je tegen?
Alleen was het denk ik wel te verwachten dat er zoveel commotie over zou ontstaan, hier op het forum heb je schijnbaar de echte snelheidsduivels en de mensen die het wat rustiger aan doen.

Groetjes,
Sjoerd

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 01 mei, 2006 17:42

erik schreef:Heren,

kunnen jullie allebei op een iets minder scherpe toon de standpunten deponeren. Een ieder heeft recht op een afwijkende mening hoe onzinnig die ook moge zijn in de ogen van de ander.

Alvast bedankt,

Erik Lit
moderator
Ik merk maar één persoon die dit topic ernstig verstoord door met een belerend vingertje meent voor Koos Spee te moeten spelen.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » ma 01 mei, 2006 17:45

Ik ben één keer bijkans van de snelweg gereden door een nederlandse Ferrari F40. Door de lichte glooiing in de weg en het verstrijken van de luttele tijd tussen in de spiegel kijken, over de schouder kijken etc. zat hij pal achter me voordat ik hem zelfs maar gezien had. En ik durf te zeggen dat ik een zeer bekwaam verkeersdeelnemer ben.

De 'coureur' hield er kennelijk wel rekening mee - hij bleef netjes achter mij - en het was een genot om de auto te zien, horen en voelen, zeker met weer optrekken (dan haalt je 9000 in Abbott-uitvoering weinig uit kan ik je vertellen). Ik gaf overigens wel richting aan (wat als ik dit niet gedaan had?).

De Ferrari toonde volstrekt onaangepast rijgedrag met een grote risicofactor, waardoor dit niet op de openbare weg - en zéker niet in Nederland - thuis hoort. Dat was mijn bijdrage...

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » ma 01 mei, 2006 17:46

Oosthoek schreef:Ik merk maar één persoon die dit topic ernstig verstoord door met een belerend vingertje meent voor Koos Spee te moeten spelen.
Nuttige bijdrage, Oosthoek! :depressed:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 01 mei, 2006 17:50

easy schreef:
verde900 schreef:
easy schreef: Van welke planeet komen de hulpdiensten dan dat deze WEL zouden kunnen anticiperen en andere mensen niet??
Je mag best inhoudelijk op mijn vraag reageren hoor in plaats van hooghartig snel achter een bosje te duiken.
Hulpdiensten hebben een allereerst een volstrekt ander doel als ze gebruik maken van een pechstrook en hebben een daarnaast een wat ander en minder a-sociaal verkeersgedrag.

Jij meent overigens dat alles terug te brengen is op goed uitkijken en dan gaat het je allemaal vrijwel zeker niet overkomen, ik meen dat je soms niet kunt anticiperen op het onverwachte en onverantwoordelijke gedrag van een debiel en daar verschillen we dan klaarblijkelijk over van mening.

Ik beschreef de Gumball eerder als: "een partijtje achterlijk knallen voor debielen met dure auto's" daar sta ik (voor de goede orde) nog steeds geheel achter.

Wens jou verder nog veel schadevrije jaren in een goed gezondheid.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 01 mei, 2006 17:50

:lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 01 mei, 2006 18:08

Oosthoek schreef:Ik merk maar één persoon die dit topic ernstig verstoord door met een belerend vingertje meent voor Koos Spee te moeten spelen.
Een forum is (volgens mij) een plek die bedoeld is om over mogelijke voors en tegens van iets te discussieren,
ik mis in jouw bijdrage beiden, dus wie verstoord wat?.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 01 mei, 2006 18:27

jongens, de sambal smaakt goed he? :wink:

moet kunnen eens in de zoveel tijd :fight_argue2:

en Eelco, je kunt eea verwachten als je een topic opent over een race die -laten we het gewoon bij de naam noemen- illegaal is (danwel illegale praktijken in zich heeft, ofwel uitnodigt tot illegale praktijken), waarbij eea toch wel met een bepaald elan/status benaderd wordt.

over een "gewone" petjes straatrace in een industrieterrein... nu ja , vul zelf maar in..

Plaats reactie