De lelijkste
-
ivo 71
- In memoriam †
Re: De lelijkste
@ jelger: Eens, als je die Tucker bedoelt. Maar oerlelijk ist-ie imho wel. Zelfs voor toen.
Ivo
Ivo
-
Pisang
- Donateur

Re: De lelijkste
Best gewaagd door GHIA en vooruitstrevend voor 1977. Ik vind 'm nu eigenlijk meer acceptabel dan destijds.

En deze heb ik van een nobel merk als Bristol nooit begrepen:

En van deze l'Aiglon waren in 1976 zes productiemodellen gepland te bouwen door Apal (van die Belgische buggies), maar door gebrek aan opdrachten bleef het bij één exemplaar. Gek toch....


En deze heb ik van een nobel merk als Bristol nooit begrepen:

En van deze l'Aiglon waren in 1976 zes productiemodellen gepland te bouwen door Apal (van die Belgische buggies), maar door gebrek aan opdrachten bleef het bij één exemplaar. Gek toch....

-
verde900
- Donateur

Re: De lelijkste
zie wat je bedoeld, die spiegels detoneren aan die Porsche
-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: De lelijkste
@Nacra's Cajun: Brrrrr. Jakkes.
Wat ik nog het ergste vind is dat het eens zo illustere Porsche design wordt doorgekopieerd naar de meest verschrikkelijke SUF en andere crossoverachtige auto's. Het wachten is op een Ferrari, Lambo of Maser op hoge poten met zogenaamd italiaans DNA.
Wat ik nog het ergste vind is dat het eens zo illustere Porsche design wordt doorgekopieerd naar de meest verschrikkelijke SUF en andere crossoverachtige auto's. Het wachten is op een Ferrari, Lambo of Maser op hoge poten met zogenaamd italiaans DNA.
-
verde900
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

-
Barboer
- Donateur (6x)

Re: De lelijkste
Die Lambo is misschien erg functioneel vormgegeven, maar is niet lelijker dan een Hummer of zo. Zo lang het maar een legerding blijft is er niks aan de hand, vervelend wordt 't als die dingen gepimpt worden (zoals de Hummers) en er patjakkers met gouden kettingen, krullend borsthaar en foute zonnebrillen in zitten

gfgf schreef:in de categorie:






