Ach, je merkt het wel aan hoever je het gaspedaal moet indrukken om te weten wat voor Audi er nu weer achter je zit, tenminste, dat werkt bij ons altijd goedelentinos schreef:Welke is wat? LOL
BMW M5 Touring gepresenteerd
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
easy
- Geregistreerd lid
Bij de dealert 1000 euri`s ..valt best mee heverde900 schreef:Doe maar 1x per week de boodschappen, zal wel meevallenl..H.E.N.K.I.E schreef:Maar hoe lang zou zo'n overpowerd Bristol het uithouden?
Heb je overigens enig idee wat een olielekje oplossen kost bij een 996? en dat is een relatief veel voorkomend verschijnsel bij die boxers
-
Henk-Jan
- Donateur

De Carrera GT heeft ook niet intern de naam "996".easy schreef:Bij de dealert 1000 euri`s ..valt best mee heverde900 schreef:Doe maar 1x per week de boodschappen, zal wel meevallenl..H.E.N.K.I.E schreef:Maar hoe lang zou zo'n overpowerd Bristol het uithouden?
Heb je overigens enig idee wat een olielekje oplossen kost bij een 996? en dat is een relatief veel voorkomend verschijnsel bij die boxersDe Carrera GT heeft trouwens geen boxer motor maar een 10 cilinder. En in zo`n afwasbristol ga ik geen 400+ rijden, trouwens wie gaat dat verzekeren als die bak-met-bouten uit elkaar valt
-
verde900
- Donateur

Met zo'n Carrera ga je toch nog wat moeite krijgen om een Bristoleigenaar bij te gaan houden,easy schreef:De Carrera GT heeft trouwens geen boxer motor maar een 10 cilinder. En in zo`n afwasbristol ga ik geen 400+ rijden, trouwens wie gaat dat verzekeren als die bak-met-bouten uit elkaar valt
met een top 330 km/h komt die Sportkever 56km's te kort om gelijk op te gaan met de stijlvolle
Brit en met een acceleratie van 3,9 s naar de 100km miste die Sportkever zo'n 10% van wat die
Bristol heeft die daar souverein met hond en golfstokken achterin naar de 400km/uur buldert, ben
bang dat het enige dat die Sportkever van een Bristol gaat zien zijn snel kleiner wordende
achterlichtjes zullen zijn
p.s. ze hebben zelfs Bristol in een DJ uitvoering, deze heeft gas af fabriek!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
verde900 schreef:p.s. ze hebben zelfs Bristol in een DJ uitvoering, deze heeft gas af fabriek!easy schreef:De Carrera GT heeft trouwens geen boxer motor maar een 10 cilinder. En in zo`n afwasbristol ga ik geen 400+ rijden, trouwens wie gaat dat verzekeren als die bak-met-bouten uit elkaar valt
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Caspar
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Natuurlijk gok ik maar wat, dat begrijpt iedereen wel, maar als je een Bristol Fighter naast een Porsche Carrera GT of Mercedes-Benz SLR McLaren zet dan zie je in één keer dat er enorme verschillen zitten in kwaliteit én in belegenheid, etc. En dan te bedenken dat Bristol 1000pk uit zo'n motor haalt, en Porsche 'maar' 612pk uit een 5.7l V10, én dan is de Bristol ook niet eens veel duurder (of juist goedkoper). Dan ga je denken, dan ga je denken dat de mensen bij Porsche prutsers zijn... maar omdat daar hoogstwaarschijnlijk geen sprake van is ga je begrijpen waarom zij zó 'weinig' pk's eruit halen. Om de kwaliteit, betrouwbaarheid én bruikbaarheid te optimaliseren. Iets wat de mensen van Bristol waarschijnlijk niet (of nauwelijks) gedaan hebben. Dat is één van de redenen waarom ik, ondanks het enorme prestatieverschil, liever een Porsche Carrera GT of Mercedes-Benz SLR McLaren zou bezitten.sjoerdk schreef:Hoe weet je nou dat de Porsche Carrera GT en de Mercedes McLaren SLR 1000 keer beter zijn dan de Bristol?
Voor zover ik weet is er nog geen rij-impressie van de Bristol geweest, lijkt me dus een beetje voorbarig om dan bij voorbaad te gaan zeggen dat het een slechte auto is....