Wat vinden we van Mercedes?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 30 sep, 2007 20:06

sjoerdk schreef:
9-5 aero-estate schreef:Zo'n RS6 plus is natuurlijk een plaatje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Toch is het bereikbaarder dan een nieuwe RS6...
Klopt, onderstaande is leuk. 'Veel' km's maar voor een relatief schappelijke prijs:

Klik!
Dat is de RS6 waarnaar ik in mijn vorige post refereerde! Heel mooi ding! Misschien is zoiets een leuke opvolger van de 9-5 Aero! 8)

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 30 sep, 2007 20:07

sjoerdk schreef:
9-5 aero-estate schreef:Zo'n RS6 plus is natuurlijk een plaatje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Toch is het bereikbaarder dan een nieuwe RS6...
Klopt, onderstaande is leuk. 'Veel' km's maar voor een relatief schappelijke prijs:

Klik!
Dat is de RS6 waarnaar ik in mijn vorige post refereerde! Heel mooi ding! Misschien is zoiets een leuke opvolger van de 9-5 Aero! 8)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 sep, 2007 20:10

9-5 aero-estate schreef:
sjoerdk schreef:

Klik!
Kijk aan! :D

Inderdaad een heel mooi ding, en als opvolger van de 9-5 Aero allerminst verkeerd!

Van stilstand naar +- 100 km/h schiet de snelheidsmeter werkelijk omhoog, vanaf 130 km/h zie je de wijzer opeens een stuk minder snel gaan, maar de acceleratie gaat maar door en door.
De eerder genoemde RS6 Plus rijd met gemak 295 km/h (hij schijnt begrensd te zijn op 280 km/h).

Leuk filmpje!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 30 sep, 2007 20:10

Heren.
Als het over Auto Unions gaat, haak ik af.
Is niks, wordt niks, zal nooit wat worden... :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 sep, 2007 20:11

jonatas 900s schreef:Heren.
Maak eens een ritje in een RS4 of welke RS dan ook en je zult verstelt staan wat voor super auto's het zijn 8)

Hieronder nog een tweetal zeer leuke filmpjes:

RS6 vs. M5

RS6 Plus

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 30 sep, 2007 20:14

Een blokje in zo'n RS6 en je bent verkocht! :lol: 8) :P

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 sep, 2007 20:15

9-5 aero-estate schreef:
Een blokje in zo'n RS6 en je bent verkocht! :lol: 8) :P
Dat denk ik ook wel! Heb zelf (helaas!) nog nooit in een RS6 (mee) gereden, wel in een RS4. Het moet er volgend jaar maar eens van komen 8)

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 30 sep, 2007 20:15

sjoerdk schreef:
Maak eens een ritje in een RS4 of welke RS dan ook en je zult verstelt staan wat voor super auto's het zijn 8)

RS6 vs. M5

RS6 Plus
leuke filmpjes!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 sep, 2007 20:15

9-5 aero-estate schreef:
sjoerdk schreef:

RS6 vs. M5

RS6 Plus
leuke filmpjes!
:D

Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Benaero » zo 30 sep, 2007 20:16

Afbeelding

Is er nog verder commentaar nodig :lol: :lol: De Benz is een S 600 (12 cil) die gebruikt werd om mij als Abraham naar de feestlocatie te brengen. 500 PK en van 0 tot 100 in 4,8 seconden. Nieuwprijs 220.000 Euri's. Staat nu te koop voor nog geen 60.000. Heb ik ook een nieuwe 9-5 Aero voor :P :P Auto is nog eigendom geweest van Prins B. Heb mij onderweg wel lekker de rug laten maseren :lol: :lol:

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 30 sep, 2007 20:17

Jammer dat die velgen van de RS6 plus zo donker zijn. Vind de velgen van de gewone RS mooier.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 sep, 2007 20:18

Beide erg fraaie auto's! Te zien aan het kenteken is de Benz al voorzien van de V12 met twee Turbo's die een aardverschuivende 500 pk en 800 Nm levert.

0-100 in 4.8 seconden :shock:

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 30 sep, 2007 20:19

Benaero schreef:Afbeelding

Is er nog verder commentaar nodig :lol: :lol: De Benz is een S 600 (12 cil) die gebruikt werd om mij als Abraham naar de feestlocatie te brengen. Auto is nog eigendom geweest van het Koninklijk huis. Heb mij onderweg wel lekker de rug laten maseren :lol: :lol:
Wat is een 9-5 dan klein, zeg! :shock: Ik zou dan toch de Merc nemen.... hoe dol ik ook op de 9-5 Aero ben.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 sep, 2007 20:19

9-5 aero-estate schreef:Jammer dat die velgen van de RS6 plus zo donker zijn. Vind de velgen van de gewone RS mooier.
Ik ook, maar de dakrails in matzwart vind ik wel weer een verbetering, ook heeft de Plus naast meer vermogen remmen in formaat pannekoek en is 'ie iets stijver (nog meer) afgeveerd.

Het artikel van Autovisie (augustus '04) lees ik eens in de zoveel tijd met veel plezier 8)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 30 sep, 2007 20:20

9-5 aero-estate schreef:
Benaero schreef:Afbeelding

Is er nog verder commentaar nodig :lol: :lol: De Benz is een S 600 (12 cil) die gebruikt werd om mij als Abraham naar de feestlocatie te brengen. Auto is nog eigendom geweest van het Koninklijk huis. Heb mij onderweg wel lekker de rug laten maseren :lol: :lol:
Wat is een 9-5 dan klein, zeg! :shock: Ik zou dan toch de Merc nemen.... hoe dol ik ook op de 9-5 Aero ben.
Ik zou ook voor de Benz gaan denk ik :oops:

Acceleratie S600 Biturbo

:shock: :shock:

Plaats reactie