Dat is de RS6 waarnaar ik in mijn vorige post refereerde! Heel mooi ding! Misschien is zoiets een leuke opvolger van de 9-5 Aero!sjoerdk schreef:Klopt, onderstaande is leuk. 'Veel' km's maar voor een relatief schappelijke prijs:9-5 aero-estate schreef:Zo'n RS6 plus is natuurlijk een plaatje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Toch is het bereikbaarder dan een nieuwe RS6...
Klik!
Wat vinden we van Mercedes?
-
V6Aero
- Donateur (4x)

-
V6Aero
- Donateur (4x)

Dat is de RS6 waarnaar ik in mijn vorige post refereerde! Heel mooi ding! Misschien is zoiets een leuke opvolger van de 9-5 Aero!sjoerdk schreef:Klopt, onderstaande is leuk. 'Veel' km's maar voor een relatief schappelijke prijs:9-5 aero-estate schreef:Zo'n RS6 plus is natuurlijk een plaatje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Toch is het bereikbaarder dan een nieuwe RS6...
Klik!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Kijk aan!9-5 aero-estate schreef:Dat is de RS6 waarnaar ik in mijn vorige post refereerde! Heel mooi ding! Misschien is zoiets een leuke opvolger van de 9-5 Aero!sjoerdk schreef:Klopt, onderstaande is leuk. 'Veel' km's maar voor een relatief schappelijke prijs:9-5 aero-estate schreef:Zo'n RS6 plus is natuurlijk een plaatje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Toch is het bereikbaarder dan een nieuwe RS6...
Klik!
Inderdaad een heel mooi ding, en als opvolger van de 9-5 Aero allerminst verkeerd!
Van stilstand naar +- 100 km/h schiet de snelheidsmeter werkelijk omhoog, vanaf 130 km/h zie je de wijzer opeens een stuk minder snel gaan, maar de acceleratie gaat maar door en door.
De eerder genoemde RS6 Plus rijd met gemak 295 km/h (hij schijnt begrensd te zijn op 280 km/h).
Leuk filmpje!
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Maak eens een ritje in een RS4 of welke RS dan ook en je zult verstelt staan wat voor super auto's het zijnjonatas 900s schreef:Heren.
Als het over Auto Unions gaat, haak ik af.
Is niks, wordt niks, zal nooit wat worden...
Hieronder nog een tweetal zeer leuke filmpjes:
RS6 vs. M5
RS6 Plus
-
V6Aero
- Donateur (4x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat denk ik ook wel! Heb zelf (helaas!) nog nooit in een RS6 (mee) gereden, wel in een RS4. Het moet er volgend jaar maar eens van komen9-5 aero-estate schreef:Een blokje in zo'n RS6 en je bent verkocht!jonatas 900s schreef:Heren.
Is niks, wordt niks, zal nooit wat worden...![]()
![]()
-
V6Aero
- Donateur (4x)

leuke filmpjes!sjoerdk schreef:Maak eens een ritje in een RS4 of welke RS dan ook en je zult verstelt staan wat voor super auto's het zijnjonatas 900s schreef:Heren.
RS6 vs. M5
RS6 Plus
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
9-5 aero-estate schreef:leuke filmpjes!sjoerdk schreef:Maak eens een ritje in een RS4 of welke RS dan ook en je zult verstelt staan wat voor super auto's het zijnjonatas 900s schreef:Heren.
RS6 vs. M5
RS6 Plus
-
Benaero
- Donateur (6x)

Is er nog verder commentaar nodig
-
V6Aero
- Donateur (4x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Wat is een 9-5 dan klein, zeg!Benaero schreef:
Is er nog verder commentaar nodig![]()
De Benz is een S 600 (12 cil) die gebruikt werd om mij als Abraham naar de feestlocatie te brengen. Auto is nog eigendom geweest van het Koninklijk huis. Heb mij onderweg wel lekker de rug laten maseren
![]()
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik ook, maar de dakrails in matzwart vind ik wel weer een verbetering, ook heeft de Plus naast meer vermogen remmen in formaat pannekoek en is 'ie iets stijver (nog meer) afgeveerd.9-5 aero-estate schreef:Jammer dat die velgen van de RS6 plus zo donker zijn. Vind de velgen van de gewone RS mooier.
Het artikel van Autovisie (augustus '04) lees ik eens in de zoveel tijd met veel plezier
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik zou ook voor de Benz gaan denk ik9-5 aero-estate schreef:Wat is een 9-5 dan klein, zeg!Benaero schreef:
Is er nog verder commentaar nodig![]()
De Benz is een S 600 (12 cil) die gebruikt werd om mij als Abraham naar de feestlocatie te brengen. Auto is nog eigendom geweest van het Koninklijk huis. Heb mij onderweg wel lekker de rug laten maseren
![]()
Ik zou dan toch de Merc nemen.... hoe dol ik ook op de 9-5 Aero ben.
Acceleratie S600 Biturbo