Daar kan ik mij zo heerlijk aan ergeren..

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
93ttid
Geregistreerd lid

Re: Daar kan ik mij zo heerlijk aan ergeren..

Bericht door 93ttid » wo 12 feb, 2014 23:40

The Devil's Own V4 schreef:Ik zie liever een aparte wijk voor mensen die zich overal aan ergeren (een Wilderswijk dus).
Dan een hek erom, camera's all over the place, dat wordt pas televisie!!!

Plaats reactie