Dan een hek erom, camera's all over the place, dat wordt pas televisie!!!The Devil's Own V4 schreef:Ik zie liever een aparte wijk voor mensen die zich overal aan ergeren (een Wilderswijk dus).
Daar kan ik mij zo heerlijk aan ergeren..
-
93ttid
- Geregistreerd lid