Tuurlijk wel. Als tutor, natuurlijk.brinky schreef:OK, misschien was ik wat te enthousiast en ik behoor ook niet tot de doelgroep...
tips voor sleutelcursus gevraagd
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Ik denk dat de essentie is dat er een aantal leden is dat heel veel weet en kan op SAAB sleutelgebied en dat er een aantal leden is dat van de eerstgenoemden wil leren.DiedX schreef:Wellicht is het een idee om het op te delen in beginners en de hogere goden?
Natuurlijk, klein beginnen en dat vergt van de 'hogere goden' de wil en het geduld om de kennis over te brengen en van de 'mindere goden' de wil en inzet om zich de materie eigen te maken.
Ik denk ook dat met een jus-tje van "Door SAAB liefhebbers, voor SAAB liefhebbers" e.e.a. heel aantrekkelijk kan zijn.
Het lijkt haast politiek, maar zijn er hier mensen bereid om hun (vakmatige) kennis van SAAB's te delen met leden die graag wat willen opsteken? Is hierover een principe akkoord te sluiten? Over de randvoorwaarden en gedetailleerde invulling kan dan later gesproken worden.
Ik heb de 900i van Jonatas900 gekocht en ik loop te verkondigen dat dit mijn nieuwe hobby wordt. Het op een (technisch) verantwoorde manier rijdend houden van deze auto. Ik zou hiervoor graag bogen op de kennis en het enthousiasme van gedreven en bekwame SF-ers. Dat was mijn bedoeling...
-
franssmeets
- Geregistreerd lid
@Werner
Dankjewel voor dat internet adres, ik kon het zelf niet vinden (niet alleen technisch niet zo onderlegd, maar dus ook nog digibeet...)
@raammechanisme
Mijn linkervoorruit is uit zijn sponning gevallen en het lijkt mij nou wel aardig om die zelf te repareren om te beginnen
Eerst maar eens wat zoeken op het forum over losmaken van deurbekleding e.d.
Dankjewel voor dat internet adres, ik kon het zelf niet vinden (niet alleen technisch niet zo onderlegd, maar dus ook nog digibeet...)
@raammechanisme
Mijn linkervoorruit is uit zijn sponning gevallen en het lijkt mij nou wel aardig om die zelf te repareren om te beginnen
Eerst maar eens wat zoeken op het forum over losmaken van deurbekleding e.d.