Precies!:)sjoerdk schreef:Wat een kleuter.Kijk, voor Saab tests koop ik 'm wel, toch leuk om zo'n mooie auto weer te zien in een blad.
535d - de belichaming van de vlucht van de dieseltechniek
-
V6Aero
- Donateur (4x)

-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
De Flok schreef:Hmmm, ik blader 'm wel door in de Bruna. Als ik 2 euro wil weggooien, kan dat altijd nog in de put.sjoerdk schreef:Wat een kleuter.Kijk, voor Saab tests koop ik 'm wel, toch leuk om zo'n mooie auto weer te zien in een blad.
Ik heb net even op de site gekeken, dat nummer kan alleen nu nog worden gekocht, morgen ligt de nieuwe in de winkels. Laat maar!
-
Henk-Jan
- Donateur

Bij de kapper maar eens lezen dus.sjoerdk schreef:De Flok schreef:Hmmm, ik blader 'm wel door in de Bruna. Als ik 2 euro wil weggooien, kan dat altijd nog in de put.sjoerdk schreef:Wat een kleuter.Kijk, voor Saab tests koop ik 'm wel, toch leuk om zo'n mooie auto weer te zien in een blad.
![]()
Ik heb net even op de site gekeken, dat nummer kan alleen nu nog worden gekocht, morgen ligt de nieuwe in de winkels. Laat maar!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Maak wel een kopietje voor je, ligt op het werk.sjoerdk schreef:De Flok schreef:Hmmm, ik blader 'm wel door in de Bruna. Als ik 2 euro wil weggooien, kan dat altijd nog in de put.sjoerdk schreef:Wat een kleuter.Kijk, voor Saab tests koop ik 'm wel, toch leuk om zo'n mooie auto weer te zien in een blad.
![]()
-
Herco
- Geregistreerd lid
Re: 535d - de belichaming van de vlucht van de dieseltechnie
Mercedes heeft de E420 cdi in de prijslijsten staan. Heeft 314 pk en 730nm..De Flok schreef:Ik zou weleens verkoopcijfers van dat dieselkanon willen zien. Misschien zit de markt er niet echt op te wachten.andersson schreef:Deze motor is echter al een dikke 3 jaren op de markt. Waar blijft de concurrentie met dergelijke aggregraten?
Kost alleen 24000 euro meer dan de 535D
-
B235R
- Lid van verdienste
Re: 535d - de belichaming van de vlucht van de dieseltechnie
dan moet je als aannemer toch heel wat steentjes extra leggen.Herco schreef: Kost alleen 24000 euro meer dan de 535D. Zal daarom ook wel niet zo'n succes zijn in Nederland.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Mocht je al dit dieselgeweld nog niet voldoende vinden en beschik je over een aanzienlijke smak geld, dan is de Audi Q7 V12 TDI met 500 pk en 1000 Nm misschien wat voor je. Lijkt me een fantastische motor, jammer van de verpakking er omheen.....
Het blijft nog even afwachten of de R8 V12 TDI Concept in productie gaat, de supersnelle sportwagen (0-100 km/h in 4.2 seconden, top ver boven de 300) die ook nog zuinig te berijden is.
Het blijft nog even afwachten of de R8 V12 TDI Concept in productie gaat, de supersnelle sportwagen (0-100 km/h in 4.2 seconden, top ver boven de 300) die ook nog zuinig te berijden is.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Omdat het een fantastisch stuk techniek is wat zijn kracht wel bewezen heeft tijdens Le Mans? Mij lijkt het wel wat, een supersportwagen met dieselmotor! Voor het geluid hoef je 'm ook niet te laten staan, diesels klinken tegenwoordig erg aardig, bovendien hoor je in de R8 4.2 FSI V8 bij normaal acceleren toch maar weinig motorgeluid.Henk-Jan schreef:Waarom zou je een diesel in een sportwagen willen? Uit kostenoverweging niet, lijkt mij. Enkel omdat je dan 500km/tank kan rijden in plaats van 300km/tank.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Rutger
- Geregistreerd lid
Nou, ik weet niet of je daar wel eens in hebt gereden maar ik kan je vertellen dat dat wel meevalt. Misschien is ie stil vergeleken met een Ferrari (daar heb ik dan helaas weer geen ervaring mee), maar verder maakt het een alleraardigst geluidje.sjoerdk schreef:bovendien hoor je in de R8 4.2 FSI V8 bij normaal acceleren toch maar weinig motorgeluid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ikzelf helaas nog niet, binnenkort dient zich de mogelijkheid aan om dat wel te doen. Vrienden van ons hebben er wel in gereden en die vonden 'm qua geluid niet bijzonder, in iedergeval niet wat ze er van verwacht hadden. Hun oude RS4 klonk potenter.Rutger schreef:Nou, ik weet niet of je daar wel eens in hebt gereden maar ik kan je vertellen dat dat wel meevalt. Misschien is ie stil vergeleken met een Ferrari (daar heb ik dan helaas weer geen ervaring mee), maar verder maakt het een alleraardigst geluidje.sjoerdk schreef:bovendien hoor je in de R8 4.2 FSI V8 bij normaal acceleren toch maar weinig motorgeluid
@ Henk-Jan, jij bent blijkbaar geen voorstander van deze V12 TDI in de R8.