Dit wordt een concurrent voor mijn mogelijk volgende 9-5

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 01 dec, 2007 15:02

en ik blijf er bij dat dit het zelfde is als dat GM op een daewoo een saab merk plakt en zegt dat het een echte saab is
Die komt eraan hoor. Aanschouw...

Afbeelding

... de SAAB Sonett IV. :-P+

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 01 dec, 2007 15:10

Altijd hetzelfde, eeuwige ge-emmer dat historische merken hun identiteit hebben verloren aan de grote concerns die er eigenaar van zijn geworden, zonder die concerns waren Aston Martin, Bentley, Bugatti, Jaguar, Rolls-Royce en Saab echt allang verleden tijd hoor!

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » za 01 dec, 2007 15:21

Denk dat ik als houder van een British passport mag zeggen dat het koste wat koste vasthouden aan "tradities" zo ongeveer het laatste is dat ik zelf wil.

Wordt al niet goed van back home zijn en zien hoe conservatief men is. Dat daardoor het land naar de haaien gaat, tja, so be it.
Gekke is dat ouderen in mijn familie (jag rijders, waaronder S en X types) uitermate gecharmeerd zijn van de nieuwe richting........ Oom van me (ja ja 78 jaar oud) gaat er zeker een aanschaffen vertelde hij mij en dan grinnik ik maar.

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » za 01 dec, 2007 15:21

he wat een mooie daewoo :drunksingers: eh saab met een paar glaasjes op kan het maar zo een sonnet worden
maar het ding is er nu al als opel en pontiac heb al zo een opel gezien en het geheel doet erg amerikaans aan zeg maar zoals de 9-7 wat ik ook niet zo geslaagt vindt

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 01 dec, 2007 15:28

@ Nics;

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Viwq9x9OkgM&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Viwq9x9OkgM&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

:wink:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » za 01 dec, 2007 16:01

dank je wel ;-) Je kunt zelfs "hout" en leer in een Saab krijgen, waar gaat het heen met deze wereld ;-)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 31 dec, 2007 11:07

Voor als mensen nog uitleg behoeven:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HlAigeHWris&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HlAigeHWris&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 31 dec, 2007 14:55

Ik zie hier geen traditionele 'lange' Engelse lijnen in, die vroeger een sierlijk Brits ontwerp zo herkenbaar maakten. Doel hiermee op E- en X-types. Deze auto is voor mij een Lexus met BMW kont. Geen eigen stijl, zogezegd. En die eigen stijlen van merken zie je steeds minder terug, helaas. Grotere conglomeraten van merken leidt tot grotere massa's eenheidsworst, omdat passie minder telt dan keiharde knaken. :cry:

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 31 dec, 2007 15:21

Reub schreef:Ik zie hier geen traditionele 'lange' Engelse lijnen in, die vroeger een sierlijk Brits ontwerp zo herkenbaar maakten. Doel hiermee op E- en X-types. Deze auto is voor mij een Lexus met BMW kont. Geen eigen stijl, zogezegd. En die eigen stijlen van merken zie je steeds minder terug, helaas. Grotere conglomeraten van merken leidt tot grotere massa's eenheidsworst, omdat passie minder telt dan keiharde knaken. :cry:
jaguar had alleen maar slecht verkopende "retro" modellen. met de nieuwe ontwerpchef is het roer nu om.

marcel
Geregistreerd lid

Bericht door marcel » wo 02 jan, 2008 19:25

Je kunt wel erg duidelijk aan de achterkant zien dat de ontwerper/tekenaar van Aston Martin nu bij Jaguar zit

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 02 jan, 2008 20:05

Dat lijkt mij eerder plus- dan een minpunt.

Plaats reactie