Wie kan mij aan werk helpen ?,......... Heb werk ! :)

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 12 jul, 2006 13:23

gefeliciteerd !!

had het even niet heel erg gevolgd de laatste dagen... pet af !

enne een 9-5 is best wel een echte Saab.. die 9000 van jou is net zo echt Saab als een9-5.. denk daar nog maar eens over na in je vrije tijd tot je begint aan je nieuwe 'uitdaging' :P

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » wo 12 jul, 2006 14:23

jelger schreef:gefeliciteerd !!

had het even niet heel erg gevolgd de laatste dagen... pet af !

enne een 9-5 is best wel een echte Saab.. die 9000 van jou is net zo echt Saab als een9-5.. denk daar nog maar eens over na in je vrije tijd tot je begint aan je nieuwe 'uitdaging' :P
heb er naar mijn idee ALLES voor gedaan om weer aan het werk te geraken :phone: :computer1:

zie toch echt wel kwaliteitsverschil jelger :wink: maar...... its still a Saab. :D

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » vr 08 sep, 2006 20:44

Interesseerd de meesten van jullie misschien niets maar ter afsluiting:

:arrow: nu al weer bijna 5 weken aan de gang, eerst in de assamblage (agv drukte ivm vacanties) en in de loop v/d week gaan we calculeren en werkvoorbereiden met het nodige auto-cad werk.
Ben uitermate tevreden en voor zover ik 'zien' kan mijn werkgever ook (we kennen elkaar al ff). En de inkomsten zijn nu na de uitkering ook weer dat je zegt van da's lekker :wink: :lol: En ook niet onbelangrijk, GOED gemotiveerde collega's. :bluethumb: ,Was een stuk slechter gewend ;-(+ DUS ben uiteindelijk achteraf nog BLIJ met m'n ontslag :wink: Voor degene die mij toen tertijd tips etc gegeven hebben hartelijk dank daarvoor. Wist dat het ooit zou gaan lukken, aan de motivatie ligt het niet en dat is bij het zoeken naar werk vaak een pre.

Thanks,
Edward.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 08 sep, 2006 21:53

:bluethumb:

Keep up the good work!!

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » vr 08 sep, 2006 21:59

paul99gl83 schreef::bluethumb:

Keep up the good work!!
I'll do "paul99gl83", and i'll go for it :lol:

THANKS my friend.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 08 sep, 2006 22:50

vandaag net gehoord dat mijn contract niet verlengt wordt ...* zucht *

dan maar op zoek naar wat leukers 8)

Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » vr 08 sep, 2006 22:55

@ DaVinz: kan gegeven de huidige arbeidsmarkt relatief gezien op geen beter moment komen; lukt je vast om iets leukers voor hetzelfde of hetzelfde voor meer te vinden !

Heel veel succes !

@ Edward: geweldig voor je, bewijst mijn "borrelstelling" dat als je echt wil, het je ook lukt. Alle goeds in je huidige job !!!

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » vr 08 sep, 2006 23:04

Non-Turbo schreef:@ DaVinz: kan gegeven de huidige arbeidsmarkt relatief gezien op geen beter moment komen; lukt je vast om iets leukers voor hetzelfde of hetzelfde voor meer te vinden !

Heel veel succes !

@ Edward: geweldig voor je, bewijst mijn "borrelstelling" dat als je echt wil, het je ook lukt. Alle goeds in je huidige job !!!
@Non turbo bedankt en "DaVinz" ben nu al weer ff aan het werk en de economie trekt ECHT wat aan dus dat biedt weer perspectief,heb zelf een jaar thuis gezeten en me suffff gesolliciteerd maar ook mij is het weer gelukt met deels nog een lichamelijke handicap (dus voor mij toch al moeilijker) en dan lukt het jou ook , succes man ! and head up !
en wat er ook gebeurd altijd blijven lachen alhoewel het in zo'n situatie niet altijd meevalt.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 08 sep, 2006 23:05

heb al weer twee gesprekken geregeld voor volgende week ... je merkt inderdaad dat het op dit moment echt veel werk is !

gunstig, maar toch liever niet achter willen komen :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » vr 08 sep, 2006 23:09

DaVinz schreef:heb al weer twee gesprekken geregeld voor volgende week ... je merkt inderdaad dat het op dit moment echt veel werk is !

gunstig, maar toch liever niet achter willen komen :wink:
Dat dacht ik ook , maar ben toch blij de 'zak' gehad te hebben en ben ze toch dankbaar dat ze me op straat gezet hebben :lol: , ben er in werkkring op VOORUIT gegaan :!: :wink: :D :D en salaris is als begin ook aanvaardbaar.(was ik zelf bij :wink: ).

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 10 okt, 2006 22:29

Zo krijg je de zak en ben je een jaar out of the bussiness en zo heb je weer een baan en ben je weer aan het overwerken :o , t' ís wel lachwekkend :lol: , heb er wel schik van hoor daar niet van maar t'was even wennen om weer druk te zijn :wink: .

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » wo 11 okt, 2006 0:42

Zal ik er afsluitend dan maar met ceremonieel vertoon een slotje op zetten. :green_gift: :applause: beerchug: :bluethumb:

Gesloten