Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » zo 06 mei, 2007 22:06
verde900 schreef:het gaat hier om auto's die in sommige gevallen (hier in Nederland) richting € 1.000.000,-- kosten, die een top van 400km/uur hebben en daarmee begeef je je dan voluit tussen het normale nergens op verdachte verkeer, gewoon voor de lol, tja......
Wat is dat nou voor opmerking, dus je mag met je Bugatti alleen maar op het circuit rijden, beetje kortzichtig verde...
En het is niet zo dat men het potentieel van zo'n auto constant benut, dan wordt het een wel heel lange rit, je staat immers elk kwartier bij de pomp 120 litertjes te scoren.
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 06 mei, 2007 22:22
taaffert schreef:verde900 schreef:het gaat hier om auto's die in sommige gevallen (hier in Nederland) richting € 1.000.000,-- kosten, die een top van 400km/uur hebben en daarmee begeef je je dan voluit tussen het normale nergens op verdachte verkeer, gewoon voor de lol, tja......
Wat is dat nou voor opmerking, dus je mag met je Bugatti alleen maar op het circuit rijden, beetje kortzichtig verde...
En het is niet zo dat men het potentieel van zo'n auto constant benut, dan wordt het een wel heel lange rit, je staat immers elk kwartier bij de pomp 120 litertjes te scoren.
Ook weer wakker? die Bugatti is een volkomen overbodig ding...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » zo 06 mei, 2007 22:26
verde900 schreef:taaffert schreef:verde900 schreef:het gaat hier om auto's die in sommige gevallen (hier in Nederland) richting € 1.000.000,-- kosten, die een top van 400km/uur hebben en daarmee begeef je je dan voluit tussen het normale nergens op verdachte verkeer, gewoon voor de lol, tja......
Ook weer wakker? die Bugatti is een volkomen overbodig ding...
hmm, geloof niet dat er veel zijn die jouw mening delen -->
Klik
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 06 mei, 2007 22:28
taaffert schreef:hmm, geloof niet dat er veel zijn die jouw mening delen -->
Klik
slechts 2 Nederlanders delen jouw mening op dit moment volgens datzelfde stukje,
grofweg 16.369.850 dus niet
wat is jouw defintie van "niet veel"?
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
Bericht
door wilbert95 » zo 06 mei, 2007 22:50
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 06 mei, 2007 22:52
toe maar, dat verandert mjn plusminus getal dramatisch

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » zo 06 mei, 2007 22:59
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
Bericht
door wilbert95 » zo 06 mei, 2007 23:10
haha, ik was er al bang voor dat jullie dat artikel ook zouden lezen
Ik ken de hoofdpersonen in deze discussie geen van allen persoonlijk maar de opmerking "Het Gumball topic maakt meer virtuele vriendschappen kapot dan je lief is." is wel heel erg op zijn plaats.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » zo 06 mei, 2007 23:20
't Is jammer dat het zo persoonlijk is geworden, ik denk dat er behoorlijk wat onderliggende frustratie aan ten grondslag ligt... mogelijk te herleiden naar een generatiekloof en (gebrek aan) zelfreflectie en zelfrelativering.
Sowieso voer voor psychologen, wat doet geld met de moraal... ik kan je wel vertellen dat geld de moraal in 99% van de gevallen geen goed doet. Geen van de rijken op deze aarde is voor 100% eerlijk aan zijn geld gekomen, direct dan wel indirect. Oneerlijk zijn is voor een rijke persoon interessanter, omdat de marges vaak groter zijn. Sjonnie die 1000E aan parkeerbonnen open heeft staan draait eerder de schuldsanering in.
Geld en Macht corrumperen, of je dat nou wil of niet. De Gumball is een mooi voorbeeld van hoe mensen met veel geld boven de wet denken te staan. Paris Hilton leeft ook al in zo'n waanwereld. Als je geld hebt, creeer je je eigen set van gedragingen en je eigen moraal; daar zijn boeken vol over geschreven. Voor ons voetvolk is het een mooi circus op wielen, net zoals de F1 dat is. Wat laakbaar is, is dat het ongevraagd in onze achtertuin gebeurt. Ik vind een Murchiélago erg mooi, maar niet als-ie met 300 in mijn achtereind komt tetteren, om het maar zo te zeggen.
Gumball is glorieus en buitengewoon smerig aan zijn eind gekomen en stiekem is dat zelfs vermaak. Dus laten we elkaar gewoon de hand geven en elkaar fijn toegeven dat we de laatste 2 weken te maken hebben gehad met een stevig stukje entertainment en dat we nu weer fijn overgaan tot de orde van de dag.
Want: meer dan entertainment was het niet.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » zo 06 mei, 2007 23:25
Uch...

-
bertus06
- Geregistreerd lid
Bericht
door bertus06 » ma 07 mei, 2007 10:59
...
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 07 mei, 2007 11:34
@ waxle, U is een poëet

-
easy
- Geregistreerd lid
Bericht
door easy » ma 07 mei, 2007 12:04
waxle schreef:Wat laakbaar is, is dat het ongevraagd in onze achtertuin gebeurt. Ik vind een Murchiélago erg mooi, maar niet als-ie met 300 in mijn achtereind komt tetteren, om het maar zo te zeggen.
Je moest eens weten hoeveel "voetvolk" er dagelijks achter of voor of naast mijn 996 loopt te schreeuwen HARDER HARDER GEEF EENS GAS en KNALLEN MET DIE BAK!!. Of diegene je op de snelweg aan het opduwen zijn alleen maar omdat ze het verschrikkelijk heftig vinden om dat ding te horen brullen. Enig idee hoe druk het was in Londen Amsterdam en omstreken op de snelwegen. Mensen vinden het prachtig!!

Allemaal voetvolk. Mensen die het nooit kunnen betalen. En waarom gebeurt mij dat nou nooit dat er iemand in mijn achterkant komt tetteren, het gebeurt me echt waar nooit. Waarschijnlijk omdat ik het niet opzoek en omdat ik mezelf realiseer dat die krengen rondrijden. En wat maakt het uit als er een Lambo aankomt, dan ga je toch gewoon op je REM staan! Schijnt altijd te werken.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » ma 07 mei, 2007 12:50
easy schreef:
En waarom gebeurt mij dat nou nooit dat er iemand in mijn achterkant komt tetteren, het gebeurt me echt waar nooit. Waarschijnlijk omdat ik het niet opzoek .
ik zoek het ook niet op, en gooi de auto nooit lomp naar links, en gooi em eigenlijk nooit in een te krap gat... en TOCH gebeurt het me in oude Saabs met meer dan regelmaat dat er mensen de bumpers lijken te willen kussen...
noch rij ik 70 op de linkerbaan, noch blijf ik onverwijld veeeeeel te lang links rijden en al dat soort zaken...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » ma 07 mei, 2007 12:52
@easy, er is ook zat voetvolk dat vindt dat jij in een enorme prostaatvergroting rondrijdt (no offence intended) Logisch dat jij alleen de positieve reacties onthoudt, da's niets dan menselijk. Ik vind het ook leuk als ik bij voorbijgangers kan liplezen: "da's een mooie wagen".
En nee, ik ga niet op mijn rem staan als ik zo'n volslagen idioot in mijn spiegels zie. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik door zo'n randdebiel gesneden wordt na zo'n geintje.