Top 10: homo auto's

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 11 jun, 2009 13:34

Gast, echt. Gaat heen.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 11 jun, 2009 13:39

ontluisterend en paradoxaal - en zo vallen de schouderklopjes over excuses weer op de juiste plaats.

Er werd ergens gevraagd waarom Saab in de VS als een gay auto werd gezien. Beetje kip en ei misschien. In de Bay Area (rondom San Francisco)worden relatief veel Saabs verkocht. SF is net als Amsterdam een stad met een flink "gay imago". Of de Saab onder gays ook echt bovengemiddeld populair is, weet ik niet, het schijnt wel zo te zijn. Mijn gay-neef in Nieuw Zeeland heeft een aantal 900NG's en 9-3 (1e-gen) afgereden, maar schijnt nu een Golf GTI te hebben :lol:

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » do 11 jun, 2009 13:43

Ik heb zo een gevoel dat deze discussie toch niet echt beëindigd is.

Gebruikersavatar
(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » do 11 jun, 2009 13:45

Ik heb zo'n gevoel dat dit topic maar weer op slot moet!


Gr,

(R)Ed

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » do 11 jun, 2009 13:45

Als ze maar netjes blijft. :wink:

Gesloten