Top 10: homo auto's
-
jelger
- Geregistreerd lid
ontluisterend en paradoxaal - en zo vallen de schouderklopjes over excuses weer op de juiste plaats.
Er werd ergens gevraagd waarom Saab in de VS als een gay auto werd gezien. Beetje kip en ei misschien. In de Bay Area (rondom San Francisco)worden relatief veel Saabs verkocht. SF is net als Amsterdam een stad met een flink "gay imago". Of de Saab onder gays ook echt bovengemiddeld populair is, weet ik niet, het schijnt wel zo te zijn. Mijn gay-neef in Nieuw Zeeland heeft een aantal 900NG's en 9-3 (1e-gen) afgereden, maar schijnt nu een Golf GTI te hebben
Er werd ergens gevraagd waarom Saab in de VS als een gay auto werd gezien. Beetje kip en ei misschien. In de Bay Area (rondom San Francisco)worden relatief veel Saabs verkocht. SF is net als Amsterdam een stad met een flink "gay imago". Of de Saab onder gays ook echt bovengemiddeld populair is, weet ik niet, het schijnt wel zo te zijn. Mijn gay-neef in Nieuw Zeeland heeft een aantal 900NG's en 9-3 (1e-gen) afgereden, maar schijnt nu een Golf GTI te hebben
