snoek

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 19 apr, 2009 0:17

@ivanson,
Tegen een 9.3 TTid bi-turbo met 180 pk moet die Peugeot het toch afleggen denk ik. Hebben ze die koppakkingen als verbeterd bij Peugeot overigens :D
Echt dieselen begint helaas pas bij een BMW 335d bi-turbo :(

Gebruikersavatar
Kozzer
Geregistreerd lid

Bericht door Kozzer » wo 22 apr, 2009 23:15

ik vind het niet zo'n vreemde move, mini gaat als warme broodjes, new beetle, fiat 500, ford mustang..... allemaal voorbeelden van Retro.
Mensen met geld en heimwee naar de jeugd.

Je kan een grenen salontafel wit lakken, met wat oude steigerdelen een blad maken en de randen doorschuren en je hebt voor € 75 ,= een riviera maison stijl tafel.
Voor diezelfde tafel van het merk riviera maison betaal je al gauw € 900,= http://www.homeshopgoodliving.nl/homesh ... 192E0DFB0F
Retro is geen vies woord in de handel. We hebben allemaal wel eens heimwee...... En nu het geld om te betalen wat toen buiten bereik was..
In tegenstelling tot de DS roest oude liefde namelijk niet

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » wo 29 apr, 2009 23:27

Mini is wel oke maar die new beetle is 3x nix vind ik.

Het mooist is gewoon een DS klaar laten maken bij blikwerk en dan heb je eigenlijk ook een nieuwe classsic auto met retro look :lol:
Mijn vader is DS freak en heeft er ook eentje en dit rijd echt als een godin op de weg :D voor die tijd was dit echt uniek-voorwielaandrijving/stuurbekrachtiging/rembekrachteging/veer systeem(LHM)/mee draaiende koplampen/unieke lijnen etc etc.

Iets als dit maak je niet nog een keer omdat het meeste kwa form en techniek al een keer gedaan is,denk niet dat het een goed verkoopbaar ding zal gaan worden als er een nieuwe Ds zal komen.

Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » za 27 jun, 2009 10:24

Tja, die berijders van Franse auto's houden wel van een expirimentje ze zijn toch al gewend dat elk ritje op de pechstrook kan eindigen.
Ik heb ooit ook drie keer een Franse auto gehad, die kreet "met de Franse slag" bestaat niet voor niets, dat blijft ook gewoon zo. In Frankrijk is het elke dag maandag. Dat is de Franse volksaard, arrogantie, veel bombarie en praatjes, maar het stelt niets voor. Dat stralen hun auto's ook uit.

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 27 jun, 2009 16:11

willeme 1 schreef:Afbeelding

franse rijders zijn altijd al eigenzinnige mensen geweest
Bijzonder gevoel voor het maken van barbeques hebben ze ook :lol:

Gebruikersavatar
Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 27 jun, 2009 16:50

carlsson schreef:In Frankrijk is het elke dag maandag
Die sla ik even op :lol:

Plaats reactie