ik vind het niet zo'n vreemde move, mini gaat als warme broodjes, new beetle, fiat 500, ford mustang..... allemaal voorbeelden van Retro.
Mensen met geld en heimwee naar de jeugd.
Je kan een grenen salontafel wit lakken, met wat oude steigerdelen een blad maken en de randen doorschuren en je hebt voor € 75 ,= een riviera maison stijl tafel.
Voor diezelfde tafel van het merk riviera maison betaal je al gauw € 900,=
http://www.homeshopgoodliving.nl/homesh ... 192E0DFB0F
Retro is geen vies woord in de handel. We hebben allemaal wel eens heimwee...... En nu het geld om te betalen wat toen buiten bereik was..
In tegenstelling tot de DS roest oude liefde namelijk niet