Nieuwe Citroën C5
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik ook! Vooral de strip waaruit de de koude/warme lucht komt vind ik zeer fraai, om over het hout maar niet te zwijgen!Henk-Jan schreef:Wat kan ik van dat dashboard genieten zeg.
Hier op de Oude Delft staat al jaren een prachtige espressokleurige Thesis 2.4 JTD in de duurste uitvoering, schitterend!
-
Henk-Jan
- Donateur

Ik had het er laatst nog over met mijn vader. Voor als de Civic over een paar jaar eruit zou gaan, stél dat we over zouden gaan op kilometervergoeding, wat dan leuk zou zijn.
'Welke auto's schrijven een beetje veel af Henk-Jan?'
O, wat is zo'n Thesis dan begerenswaardig. Meer nog dan een 9-5, als werkauto althans.
'Welke auto's schrijven een beetje veel af Henk-Jan?'
O, wat is zo'n Thesis dan begerenswaardig. Meer nog dan een 9-5, als werkauto althans.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

- Jaguar S-type
- Alfa-Romeo 166
- Lancia Thesis
- Citroën C6
- SAAB 9-5
- Peugeot 607
- Renault Vel Satis
-----
- Jaguar S-type <- Jaguar = XJ, geen S-type
- Alfa-Romeo 166
- Lancia Thesis
- Citroën C6 <- Over twee/drie jaar nog steeds te duur
- SAAB 9-5 <- Waardeert men automatisch de 9000 minder in het weekend
- Peugeot 607 <- Peugeot
- Renault Vel Satis <- Renault
-----
- Alfa-Romeo 166
- Lancia Thesis
Lancia is exclusiever.
-----

- Alfa-Romeo 166
- Lancia Thesis
- Citroën C6
- SAAB 9-5
- Peugeot 607
- Renault Vel Satis
-----
- Jaguar S-type <- Jaguar = XJ, geen S-type
- Alfa-Romeo 166
- Lancia Thesis
- Citroën C6 <- Over twee/drie jaar nog steeds te duur
- SAAB 9-5 <- Waardeert men automatisch de 9000 minder in het weekend
- Peugeot 607 <- Peugeot
- Renault Vel Satis <- Renault
-----
- Alfa-Romeo 166
- Lancia Thesis
Lancia is exclusiever.
-----
Dat is echt een auto die je enkel tweedehands wilt kopen.jonatas 900s schreef:(en die Thesis is idd bloedjemooi)
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Uhm ja, of niet...sjoerdk schreef:Prachtige auto, een Thesis. Schitterende afwerking, ontegenzeggelijk een ontzettend stijlvol geheel!
Heb je die knopjes wel eens ingedrukt?
Ben het overigens helemaal eens met het lijstje van Henk-Jan. Niet om het afschrijven, maar wat betreft karaktervolle wagens. Schijnbaar resulteert dat in een hoge en snelle afschrijving.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Lexus is ook niet perfect! Middenconsole van de IS is prut, de toplaag van het dashboard kan ook niet echt mooi worden genoemd.
Alleen de GS en de LS naderen qua afwerking de top, het zij nog altijd minder dan bijv. Audi, BMW of Mercedes.
En overigens zijn de knopjes uit de Thesis toch goed genoeg om in de Maserati Quattroporte te worden gebruikt!
Alleen de GS en de LS naderen qua afwerking de top, het zij nog altijd minder dan bijv. Audi, BMW of Mercedes.
En overigens zijn de knopjes uit de Thesis toch goed genoeg om in de Maserati Quattroporte te worden gebruikt!
-
Henk-Jan
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Alsnog, ik vond de touch and feel van het hele interieur (dus ook de knoppen!) in de Thesis meer dan uitstekend!taaffert schreef:Ja, maar dat is een klasse apart.sjoerdk schreef:En overigens zijn de knopjes uit de Thesis toch goed genoeg om in de Maserati Quattroporte te worden gebruikt!
Die auto staat bol van het karakter... je weet wel, datzelfde als wat de oudere Saabjes hebben