Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » zo 29 jul, 2007 23:37
marq101 schreef:En bridgen toch? ... lichamelijke vaardigheid vereist?
Ja, dat is zo ... zolang je je kaarten kan vasthouden

-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » zo 29 jul, 2007 23:38
kansloos als je er te laat mee begint trouwens, en ook als je jezelf te lang hebt blootgesteld aan die hersenafstompende tv

-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » zo 29 jul, 2007 23:46
Sporthatch schreef:Ik fok raskatten,
Ik denk wel eens dat onze poezen mij als hobby hebben...
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Bericht
door jwaterink » zo 29 jul, 2007 23:50
72sonett-III schreef:Sporthatch schreef:Ik fok raskatten,
Ik denk wel eens dat onze poezen mij als hobby hebben...
Ze zeggen niet voor niets "Honden hebben een baas, katten hebben personeel"
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » zo 29 jul, 2007 23:59
jwaterink schreef:... katten hebben personeel"
Ja, ze hebben mij al goed afgericht; als ze 's ochtends aan de slaapkamerdeur krabben, kom ik uit bed en geef ze eten... Als dank brengen ze me wel eens een dooie muis, omdat ze blijkbaar weten dat ik zelf niet de handigheid heb om die te vangen.
-
MXL
- Geregistreerd lid
Bericht
door MXL » ma 30 jul, 2007 8:45
edwardkommeren schreef:Martijn Oosterom schreef:Ga je daarvoor ook veel naar het buitenland Edward?
duiken doe ik veel in zweden, daar zie je tenminste ook nog wat he

, eens een saab-forum -duik organiseren voor de duikers onder ons

Goed idee!!!!!
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Bericht
door tgremlin » ma 30 jul, 2007 8:49
jwaterink schreef:tgremlin schreef:Ook motorrijden, Honda Magna V65 (1100cc, V4 16valve, 4 carbs
Hehe, Honda's ultieme jaren 80 powercruiser. Ruim 120pk en dat zie je er niet aan af.

Yep, en uit '83, net als mijn T8, dus beide volgend jaar belastingvrij

-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Bericht
door tgremlin » ma 30 jul, 2007 8:58
Duiken:
De laatste keer dat ik echt gedoken heb was in mijn diensttijd (en dat is al even geleden), ik zat bij het duikercommando van de Genie (voor de kenners: met de rode rolmutsen

). Ik moest in de laatste week van de opleiding helaas gedwongen stoppen wegens een voorhoofdsholte ontsteking: duikverbod, einde oefening
Vliegen:
Ik ben altijd gek geweest van vliegtuigen en heb derhalve de GWK-opleiding gedaan (Den Haag, Binckhorstlaan), maar doe mijn dagelijkse ding al weer heel veel jaren met computers en software.
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Bericht
door 93-SS-ARC » ma 30 jul, 2007 10:35
Ik mag graag klussen aan alles wat los en vast zit huis, electra enz. kiteboards bouwen en deze vervolgens uittesten op het water of flyboarden op het strand. En een stevige wandeling of fietstocht ben ik ook niet vies van.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » ma 30 jul, 2007 10:53
"Huis" valt ook wel onder de bezigheden ja... Of het ook hobby is weet ik niet, niet alle klusjes zijn leuk... (Dakterras helemaal aangepakt en dan zo'n k*tzomer, nou leuk hoor....) Oud huis en ik woon er nog niet zo heel lang, dus nog genoeg te doen en 't is nooit af.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 30 jul, 2007 21:41
Andere hobbies; ja, waaronder pianospelen (al bijna 8 jaar), fitnessen, het onderhouden van een Engelse modelbaan (met de bijbehorende treinen, net weer nieuwe gekocht in Engeland), schepen en diverse vliegtuigen hebben ook zeer zeker mijn interesse.
-
Harm Jan
- Geregistreerd lid
Bericht
door Harm Jan » ma 30 jul, 2007 23:01
Koopvaardij schepen, gebouwd in de 60er / 70er jaren!
Gitaar spelen (amateur)
Maar vooral auto rijden, en nu ik een Saab heb gekocht neemt deze hobby de meeste tijd in beslag!
-
900 turbo S
- Geregistreerd lid
Bericht
door 900 turbo S » ma 30 jul, 2007 23:07
Motorrijden, skieen en mountainbiken. Verder zeilen of met sloep varen met vrienden / familie. gisteren nog jaren 60 sloep van mijn broer overgevaren vanuit Eemdijk naar Loosdrecht via Gooimeer en vecht. Was mooie tocht, ondanks de regen 's ochtends.
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Bericht
door Edwin mtb » di 07 aug, 2007 14:58
Mijn vrouw, Thaiboksen, MTB (Specialized Rockhopper) mijn hond (Rottweiler)
-
Oscar900T
- Geregistreerd lid
Bericht
door Oscar900T » di 07 aug, 2007 17:33
hij besteed er allicht veel tijd aan