Te saai om mee te rijden!
-
verde900
- Donateur

Succes man! misschien moet je een keer in een Volvo rondrijden (zal ik je vast een Volvosleutelhanger sturen voor je aan je fietssleuteltje?)sjoerdk schreef:Na vrijdag niks gebeurt, heb haar vanochtend niet gezienverde900 schreef:Hoe gaat het met Myrthe?sjoerdk schreef:In een 9000....Snap je nu waarom ik m'n vader een Estate adviseer als volgende auto?
Woe, donderdag, vrijdag en misschien morgenmiddag kansen...
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dankje GJ!verde900 schreef:Succes man! misschien moet je een keer in een Volvo rondrijden (zal ik je vast een Volvosleutelhanger sturen voor je aan je fietssleuteltje?)sjoerdk schreef:Na vrijdag niks gebeurt, heb haar vanochtend niet gezienverde900 schreef: Hoe gaat het met Myrthe?Woe, donderdag, vrijdag en misschien morgenmiddag kansen...
Ik wil wel een Volvosleutelhanger hoor! Heb er nu eentje van Chrysler aanhangen
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Een Chrysler sleutelhanger..........en meneer vindt het vreemd dat die nog niks met Myrte heeftsjoerdk schreef:Dankje GJ!verde900 schreef:Succes man! misschien moet je een keer in een Volvo rondrijden (zal ik je vast een Volvosleutelhanger sturen voor je aan je fietssleuteltje?)sjoerdk schreef: Na vrijdag niks gebeurt, heb haar vanochtend niet gezienWoe, donderdag, vrijdag en misschien morgenmiddag kansen...
![]()
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Hahaha, zei ziet mijn fietssleutel toch nietDe Flok schreef:Een Chrysler sleutelhanger..........en meneer vindt het vreemd dat die nog niks met Myrte heeftsjoerdk schreef:Dankje GJ!verde900 schreef: Succes man! misschien moet je een keer in een Volvo rondrijden (zal ik je vast een Volvosleutelhanger sturen voor je aan je fietssleuteltje?)![]()
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
En die vriend van jou heeft daar een Corolla sleutelhanger aanhangen.....lijkt me niet al te prettigRuud schreef:Je penisDe Flok schreef:Over welke hanger heb je het nou???Ruud schreef:Ach een vriend van me is het gelukt met een corolla sleutelhanger, wie weet kijken ze wel naar meer dan alleen je ''hanger''
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur