Ach, die persoonljke ongefundeerde aantijgingen, hahaha.
Die SPRING is een heel aardige eerste EV naast de youngtimer Saab of een diesel bestelbus.
Zoals ik al eerder als mijn eerste EV stap heb aangegeven. Kleine EV naast benzine of diesel voor de langere afstand. Meeste km dus volledig elektrisch.
Daarom lach ik om die uitlok pogingen om de aandacht af te leiden van ontwikkelingen die jullie niet welgevallig zijn...
Zoals de ondergang van de turbo Saab circa 10 jaar geleden. En nu de hybrides en waterstof ...
Groen7: wel een fabriek maar H2 slaat niet aan. https://www.groen7.nl/grootste-watersto ... -in-japan/
Voor de OS komt het hoofddeel van de H2 uit bruinkool down under.
Maar misschien gaat de "groene" fabriek een klein deel leveren met die ca. 30% rendement van de productie.
Simpel sommetje.
echt betaalbare forenzen EV komet er aan: DACIA SPRING
-
verde900
- Donateur

Re: echt betaalbare forenzen EV komet er aan: DACIA SPRING
je bezit dus alleen een Saab 9-3 2.0i automaat 160dkm+. en een dieselbus Next: geen turbo, maar ELEKTRO. Tesla model III
Jij komt nu dus zelf terug op dit al maandenlange gebral uit je onderschrift? een betaalbare Tesla zit er heel simpel niet in omdat hij te duur is,
dat is dus ook nu evenzeer jouw constatering, en als EV gelovige zou dus ineens een ALDI EV voor alleen in de stad je passen? ik loop of fiets daar alles.
En de rest doe ik of met een euro 6 diesel of een euro 6D-temp hybride.
Hou nu eens op om met je aanmatigende EV geleuter iedereen de maat te nemen, ook jij wordt ingehaald door een andere realiteit
Jij komt nu dus zelf terug op dit al maandenlange gebral uit je onderschrift? een betaalbare Tesla zit er heel simpel niet in omdat hij te duur is,
dat is dus ook nu evenzeer jouw constatering, en als EV gelovige zou dus ineens een ALDI EV voor alleen in de stad je passen? ik loop of fiets daar alles.
En de rest doe ik of met een euro 6 diesel of een euro 6D-temp hybride.
Hou nu eens op om met je aanmatigende EV geleuter iedereen de maat te nemen, ook jij wordt ingehaald door een andere realiteit
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
wat doe je hier dan nog? oh wacht effe, je hebt een i-tje. hoe zat het ook alweer met i-tjes...Theun49 schreef: ↑ma 16 mar, 2020 16:23
Zoals de ondergang van de turbo Saab circa 10 jaar geleden. En nu de hybrides en waterstof ...
de enige betaalbare EV is de MG, die je in meest complete versie voor € 33,6k op je oprit hebt staan. want ik schat zo in dat je die wel hebt. overigens vind ik die MG er helemaal zo gek niet uitzien. okee, het is geen 9-4x, maar voor de prijs heb je toch een practische auto die best goed smoelt. 2 zaken die ik van een Tesla niet kan zeggen. en het zijn 2 dingen aan een auto die voor mij bepalend zijn voor de vraag of ik zoiets 'op de dam' wil hebben. en als-ie dan ook nog een beetje luxe en comfortabel is...
-
Theun49
- Geregistreerd lid
De vervanger voor de Saab is een Tesla model III. De US$35.000 versie is er echt. In de VS.
Je kunt 'm alleen niet online bestellen. Even bellen of e-mailen. Niet voldoende marge voor Musk. De basisversie komt ook hier heen (als de Berlijn fabriek klaar is?).
Dan wil ik geen €33.600 Chinese MG, die over het algemeen slecht uit de bus komt in tests.
Nee, @verde900, ik bezit geen dieselbus. Foute aanname.
Ik mag 'm gebruiken om bijvoorbeeld taken en verantwoordelijkheden in te vullen en af en toe heb ik 'm in bruikleen.
Je kunt 'm alleen niet online bestellen. Even bellen of e-mailen. Niet voldoende marge voor Musk. De basisversie komt ook hier heen (als de Berlijn fabriek klaar is?).
Dan wil ik geen €33.600 Chinese MG, die over het algemeen slecht uit de bus komt in tests.
Nee, @verde900, ik bezit geen dieselbus. Foute aanname.
Ik mag 'm gebruiken om bijvoorbeeld taken en verantwoordelijkheden in te vullen en af en toe heb ik 'm in bruikleen.
-
verde900
- Donateur

Je liep zelf met 'n diesel bus te koop..
-
Theun49
- Geregistreerd lid
Welnee, daarom deze voor jou, zie je ook wat anders:
https://insideevs.com/news/352026/base- ... ies-begin/
PS.: rekensommetje erbij. Hij komt hier voor circa €39.000. met €4000 subsidie heb ik 'm voor €35.000.
https://insideevs.com/news/352026/base- ... ies-begin/
PS.: rekensommetje erbij. Hij komt hier voor circa €39.000. met €4000 subsidie heb ik 'm voor €35.000.
-
verde900
- Donateur

Ik laat je in die waan, het houdt je tenslotte op de been