Auto('s) waarvan je spijt hebt dat je die ooit verkocht hebt...
-
jor
- Geregistreerd lid
Re: Auto('s) waarvan je spijt hebt dat je die ooit verkocht hebt...
Ik heb veel merken auto s gereden behalve mercedes volkswagen en opel .Zijn ook allemaal weer ingeruild voor wat anders.Zonder een greintje spijt!
-
Sonab
- Donateur (4x)

Het gekke is, net als met auto's die nog eens zou wíllen hebben, dat de auto's die echt iets / leuks apart hebben, vaak ook kwaliteits-issues hebben.
(Alfa, Lancia, Jaguar, Land Rover, MG, Rover)
Ik heb ook diverse Alfa Romeo's gehad. De 155 was de fijnste. Alleen bestond de interieurverlichting voor de helft uit onnodig brandende waarschuwingslampjes
(Alfa, Lancia, Jaguar, Land Rover, MG, Rover)
Ik heb ook diverse Alfa Romeo's gehad. De 155 was de fijnste. Alleen bestond de interieurverlichting voor de helft uit onnodig brandende waarschuwingslampjes
-
Erikhill
- Geregistreerd lid
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Mijn e30 316i Touring.

-
RonnieW
- Donateur (3x)

Mijn 406 coupe uit 1998, wat een tijdloze auto nog steeds...

-
verde900
- Donateur

-
ico9-3
- Donateur (4x)

Diene bmw touring heb ik altijd geniaal gevonden! Tijdloos!
-
collega
- Donateur (3x)

Auto's zijn emotie, dus teveel om op te noemen (zie voor een uitgebreidere beschrijving mijn autobiografie: 1,3 miljoen Saab-kilometers).
Maar van mijn cabrio heb ik echt veel spijt. De auto rijdt nog rond, dus als ik wat meer geld hebt komt ie terug. Een voorserie steilneus was het.
Verder vond ik het jammer dat mijn Peugeot 504 het begaf, want wat was dat fijn rijden. Maar ook mijn tweede zwarte driedeurs 900 T16S, cognac interieur, gekocht bij Robert Wiering was heerlijk, en verder natuurlijk de heerlijke 9-5 3.0V6 die ik bij Wijlhuizen heb gekocht.
en er zijn ook twee auto's waarvan ik spijt heb dat ik ze ooit heb gekocht: een Hyundai Stellar, wat een rotbak, er ging meer kapot dan ooit gerepareerd kon worden, en de rode 9000 Aero. Wat heeft die auto me een geld gekost!
Maar van mijn cabrio heb ik echt veel spijt. De auto rijdt nog rond, dus als ik wat meer geld hebt komt ie terug. Een voorserie steilneus was het.
Verder vond ik het jammer dat mijn Peugeot 504 het begaf, want wat was dat fijn rijden. Maar ook mijn tweede zwarte driedeurs 900 T16S, cognac interieur, gekocht bij Robert Wiering was heerlijk, en verder natuurlijk de heerlijke 9-5 3.0V6 die ik bij Wijlhuizen heb gekocht.
en er zijn ook twee auto's waarvan ik spijt heb dat ik ze ooit heb gekocht: een Hyundai Stellar, wat een rotbak, er ging meer kapot dan ooit gerepareerd kon worden, en de rode 9000 Aero. Wat heeft die auto me een geld gekost!
-
Ewout
- Donateur (5x)

Serienummer 031473collega schreef: ↑ma 25 mar, 2019 22:41Maar van mijn cabrio heb ik echt veel spijt. De auto rijdt nog rond, dus als ik wat meer geld hebt komt ie terug. Een voorserie steilneus was het.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Dat moet deze zijn. Al 11 jaar in mijn bezitMaar ook mijn tweede zwarte driedeurs 900 T16S, cognac interieur, gekocht bij Robert Wiering was heerlijk,

En zo staat ie er nu bij.(foto 2018)

-
thomkins
- Geregistreerd lid
Sunbeam Venezia
Chevrolet Corvette 1956
Jaguar mk 2 3.4
volvo 343 RS en tot slot, daar heb ik het meest spijt van drie alfa giula s 1.6 nuova,wat een auto.Jammer dat het gebruikte
plaatwerk te veel koolstof bevatte, daar was werkelijk niet tegenop te werken
Chevrolet Corvette 1956
Jaguar mk 2 3.4
volvo 343 RS en tot slot, daar heb ik het meest spijt van drie alfa giula s 1.6 nuova,wat een auto.Jammer dat het gebruikte
plaatwerk te veel koolstof bevatte, daar was werkelijk niet tegenop te werken
-
bart1963
- Geregistreerd lid
-
Orphy
- Donateur (5x)

En daar heb je spijt van???bart1963 schreef: ↑do 28 mar, 2019 0:12Het zijn er 2 van het zelfde type, geweldige auto's...Maar lelijk
![]()
-
bart1963
- Geregistreerd lid
-
Luud
- Donateur (8x)

Spijt, tsja wat heet spijt. Naar een enthousiaste nieuwe eigenaar die met veel TLC weer aandacht gaat besteden aan het welzijn van:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.