Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Bericht
door johnb52 » wo 26 feb, 2014 23:44
turbopilot schreef:vroeg ik mij ook al af, die man voelt zich toch god
btw dat Obama zijn eigen auto meeneemt naar Nederland, lijkt mij niet handig, gezien alle verkeersdrempels hier,
dacht dat ondanks alles, die auto ergens bleef hangen

Op een rotonde of bij de McDonalds...
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » wo 26 feb, 2014 23:55
Het geheel is gebouwd in Zuid Holland, wel weer een opsteker
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Bericht
door DionHPT » do 27 feb, 2014 0:13
Jungleman schreef:Quattroporte --> Italiaans --> Rooms/Maffia...(dit volgens hetzelfde verklaringsprincipe als op pagina 1 is aangehaald)
Precies de goede keus... of zou dit de reden zijn dat de overigens erg mooie Lancia Thesis ook niet is aangeslagen buiten Italië.
-
windekind
- Donateur

Bericht
door windekind » do 27 feb, 2014 8:51
Het is wel te hopen dat ze er 2 tegelijk aangeschaft hebben. Die dingen gaan zo vaak stuk dat een ruilauto wel nodig is. Je rijdt bijna alles voorbij, behalve de garage

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » do 27 feb, 2014 10:01
en de benzinepomp, want met 3,7 ton schoon aan de haak zal de W12 geen spaarbrandertje zijn, denk ik.
-
martin117
- Geregistreerd lid
Bericht
door martin117 » do 27 feb, 2014 20:52
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » do 27 feb, 2014 21:04
qua gewicht mag het dan wel een vrachtwagen zijn, qua inrichting niet, dus wordt het gewoon belast als personenauto. tenzij je Hare Majesteit de Koning bent, dan kost het je niks, dan betalen je onderdanen je wegenbelasting.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 28 feb, 2014 1:16
Ik wil niet veel zeggen maar bedrijfswagens zijn een stuk goedkoper in de mrb dan personenwagens...
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulp ... belasting/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het boeit mij persoonlijk niet zoveel dat Willempje geen belasting betaalt... ik zou niet graag met hem willen ruilen... Laat mij dan maar gewoon van de helft bestolen worden elke maand.
-
jansen
- Donateur (7x)

Bericht
door jansen » vr 28 feb, 2014 8:16
Ik wil niet veel zeggen maar bedrijfswagens zijn een stuk goedkoper in de mrb dan personenwagens...
Nou als je als particulier een diesel gestookt busje hebt, valt dat toch vies tegen, behalve als je deze zakelijk rijdt.
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Bericht
door Baasrijder » vr 28 feb, 2014 8:55
Ik blijf bij mijn motto; ALS HET GEEN SAAB IS, DAN EEN VOLVO!!!
Wim-Lex had nou even met die oude S80 doorgereden!!!!!! In 2015 had je de nieuwe S90 kunnen laten verlengen!!!!!
En als jullie de nieuwe Volvo Concept Coupe hebben gezien, dan weet je hoe fraai de nieuwe S90 gaat worden....
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » vr 28 feb, 2014 11:21
deze maar doen, dan?
gesteld dat hij ooit leverbaar zou zijn geweest, denk ik toch dat de beenruimte wat tegenvalt.
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Bericht
door evolver86 » vr 28 feb, 2014 11:57
Baasrijder schreef:Ik blijf bij mijn motto; ALS HET GEEN SAAB IS, DAN EEN VOLVO!!!
Wim-Lex had nou even met die oude S80 doorgereden!!!!!! In 2015 had je de nieuwe S90 kunnen laten verlengen!!!!!
En als jullie de nieuwe Volvo Concept Coupe hebben gezien, dan weet je hoe fraai de nieuwe S90 gaat worden....
mijn gedachte toen ik de nieuwe estate concept zag....
Hoe vet zou het zijn als ze die motorkap zou houden (helemaal van wielkast tot wielkast)

-
1001760
- Donateur (2x)

Bericht
door 1001760 » vr 28 feb, 2014 13:54
windekind schreef:Het is wel te hopen dat ze er 2 tegelijk aangeschaft hebben. Die dingen gaan zo vaak stuk dat een ruilauto wel nodig is. Je rijdt bijna alles voorbij, behalve de garage

Er is er nog eentje in Nederland:
http://www.sbs6.nl/video/PxyyxTyITf4s/d ... -de-koning
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Bericht
door Baasrijder » vr 28 feb, 2014 13:56
mijn idee evolver

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » di 25 mar, 2014 22:26
Tante Bea heeft trouwens haar Volvolimo mee naar huis gekregen. ik zag vanmiddag de AA95 via de Soestdijkerstraatweg Hilversum binnenrijden.