Frans Weekers afgeschaft
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Frans Weekers afgeschaft
Niet gehinderd door enige kennis van economie gaf Rutte een hele nieuwe betekenis aan het begrip ´participatiemaatschappij´.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Zo te horen heeft Rutte meer kaas gegeten van economie dan jijzelf 72sonett3 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Hij heeft geschiedenis gestudeerd...
Ik heb in ieder geval nog een aantal uren economie moeten volgen.
Een ´participatiemaatschappij´ is een instantie die deelneemt in niet beursgenoteerde bedrijven door kapitaal te verschaffen. Heeft helemaal niets te maken met zelf verzorgen van je oude ouders.
Een ´participatiemaatschappij´ is een instantie die deelneemt in niet beursgenoteerde bedrijven door kapitaal te verschaffen. Heeft helemaal niets te maken met zelf verzorgen van je oude ouders.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ik overwoog voor te stellen dat we het hele kabinet naar huis sturen, maar daarmee komen ze er eigenlijk te makkelijk vanaf. Dan denk ik met weemoed terug aan de verhalen uit de geschiedenis die zich afspeelde tegenover de poort waar ik afgelopen week nog zo'n heerlijk lekkerbekje deelde. En de de Witjes hadden het niet eens verdiend.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

En dan? Verkiezingen, gevolgd door een nieuwe tweede kamer die de door de ministeries voorbereidde wetten en regels toch gewoon weer door moeten zetten?Steve-O schreef:Ik overwoog voor te stellen dat we het hele kabinet naar huis sturen
In Nederland zijn we per definitie ontevreden, zo is het gewoon, helaas. Er is altijd iemand ontevreden.
Verkiezingen kosten ook geld, hou dat nog maar even in de portemonnee.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Libië, Egypte, Syrië, Oekraïne ... daar heb je pas actiebereidheid.Turbothom schreef:Actiebereidheid ... is bijzonder laag in Nederland. Zeker wanneer je dat vergelijkt met landen als ...
Nee, Flipke is al zot genoeg.Maaruh gij zijt toch Belg? Dan hebt ge toch niks geen last nie met die haagse zotten nie he?
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Ik ben een inwoner van België. Mijn paspoort en nationaliteit is gewoon Nederlands.Turbothom schreef:
Maaruh gij zijt toch Belg? Dan hebt ge toch niks geen last nie met die haagse zotten nie he?
Zelfs mijn in België geboren zoon is ne Hollander, zoals ze dat hier zeggen, puur omdat mijn vrouw en ik een Nederlandse nationaliteit hebben (alhoewel mijn vrouw een dubbele nationaliteit bezit (Brasiliaans en Nederlands).....
Ik werk ook in NL, dus alles wat Den Haag verzint......
-
levensnevel
- Donateur (3x)

iets met een spijker en een kop
http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems ... de-slimste" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems ... de-slimste" onclick="window.open(this.href);return false;
-
turbopilot
- Donateur (7x)

over een paar dagen weten wij hetlevensnevel schreef:ying en yang voorspelling:
Tussen nu en een week stapt er een PvdA staatssecretaris op, .
-
ReinO
- Donateur (2x)

wel jammer dat hij nu terughoudender gaat worden in de mediacontacten. Ik vind het trouwens een departementale fout: want zij wisten allang hoe het zat.
Plasterk had diezelfde avond nog gebeld moeten worden dat is fout zat en dan meteen corrigeren in de kamer.
Terecht dat ie blijft en echt een ander verhaal dan van Weekers: die heeft duizenden mensen op het laagste inkomensniveau enorm veel stress bezorgd.
Afgelopen maandag eindelijk met mijn cliënten de belastingdienst kunnen bellen en alles regelen. Ze beloven binnen 10 dagen alles te storten met terugwerkende kracht.
Toch wat anders dan verkeerde voorlichting over eindeloze gesprekken vanuit de supermarkt wat er ook weer aan boodschappen gekocht moet worden... .
Plasterk had diezelfde avond nog gebeld moeten worden dat is fout zat en dan meteen corrigeren in de kamer.
Terecht dat ie blijft en echt een ander verhaal dan van Weekers: die heeft duizenden mensen op het laagste inkomensniveau enorm veel stress bezorgd.
Afgelopen maandag eindelijk met mijn cliënten de belastingdienst kunnen bellen en alles regelen. Ze beloven binnen 10 dagen alles te storten met terugwerkende kracht.
Toch wat anders dan verkeerde voorlichting over eindeloze gesprekken vanuit de supermarkt wat er ook weer aan boodschappen gekocht moet worden... .