Frans Weekers afgeschaft

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Frans Weekers afgeschaft

Bericht door 72sonett3 » ma 03 feb, 2014 1:30

Niet gehinderd door enige kennis van economie gaf Rutte een hele nieuwe betekenis aan het begrip ´participatiemaatschappij´.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 03 feb, 2014 2:46

Zo te horen heeft Rutte meer kaas gegeten van economie dan jijzelf 72sonett3 ;)

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » ma 03 feb, 2014 13:21

Hij heeft geschiedenis gestudeerd... :roll: Ik heb in ieder geval nog een aantal uren economie moeten volgen.

Een ´participatiemaatschappij´ is een instantie die deelneemt in niet beursgenoteerde bedrijven door kapitaal te verschaffen. Heeft helemaal niets te maken met zelf verzorgen van je oude ouders.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 06 feb, 2014 1:16

Ik overwoog voor te stellen dat we het hele kabinet naar huis sturen, maar daarmee komen ze er eigenlijk te makkelijk vanaf. Dan denk ik met weemoed terug aan de verhalen uit de geschiedenis die zich afspeelde tegenover de poort waar ik afgelopen week nog zo'n heerlijk lekkerbekje deelde. En de de Witjes hadden het niet eens verdiend.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » do 06 feb, 2014 7:18

Steve-O schreef:Ik overwoog voor te stellen dat we het hele kabinet naar huis sturen
En dan? Verkiezingen, gevolgd door een nieuwe tweede kamer die de door de ministeries voorbereidde wetten en regels toch gewoon weer door moeten zetten?

In Nederland zijn we per definitie ontevreden, zo is het gewoon, helaas. Er is altijd iemand ontevreden.

Verkiezingen kosten ook geld, hou dat nog maar even in de portemonnee.

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » do 06 feb, 2014 12:50

Turbothom schreef:Actiebereidheid ... is bijzonder laag in Nederland. Zeker wanneer je dat vergelijkt met landen als ...
Libië, Egypte, Syrië, Oekraïne ... daar heb je pas actiebereidheid.
Maaruh gij zijt toch Belg? Dan hebt ge toch niks geen last nie met die haagse zotten nie he?
Nee, Flipke is al zot genoeg.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » do 06 feb, 2014 13:56

Turbothom schreef:
Maaruh gij zijt toch Belg? Dan hebt ge toch niks geen last nie met die haagse zotten nie he?
Ik ben een inwoner van België. Mijn paspoort en nationaliteit is gewoon Nederlands.
Zelfs mijn in België geboren zoon is ne Hollander, zoals ze dat hier zeggen, puur omdat mijn vrouw en ik een Nederlandse nationaliteit hebben (alhoewel mijn vrouw een dubbele nationaliteit bezit (Brasiliaans en Nederlands).....

Ik werk ook in NL, dus alles wat Den Haag verzint......

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » do 06 feb, 2014 20:39

iets met een spijker en een kop
http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems ... de-slimste" onclick="window.open(this.href);return false;

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » do 06 feb, 2014 22:04

levensnevel schreef:ying en yang voorspelling:
Tussen nu en een week stapt er een PvdA staatssecretaris op, .
over een paar dagen weten wij het

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 12 feb, 2014 20:00

Niet dus.

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 12 feb, 2014 20:20

wel jammer dat hij nu terughoudender gaat worden in de mediacontacten. Ik vind het trouwens een departementale fout: want zij wisten allang hoe het zat.
Plasterk had diezelfde avond nog gebeld moeten worden dat is fout zat en dan meteen corrigeren in de kamer.

Terecht dat ie blijft en echt een ander verhaal dan van Weekers: die heeft duizenden mensen op het laagste inkomensniveau enorm veel stress bezorgd.
Afgelopen maandag eindelijk met mijn cliënten de belastingdienst kunnen bellen en alles regelen. Ze beloven binnen 10 dagen alles te storten met terugwerkende kracht.
Toch wat anders dan verkeerde voorlichting over eindeloze gesprekken vanuit de supermarkt wat er ook weer aan boodschappen gekocht moet worden... .

Plaats reactie