Nieuwe ueber Golf
-
TIPO4
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwe ueber Golf
Nou nou Nostradamus, had je op een SAAB forum nou echt al zien aankomen dat er lauw op een VAG product zou worden gereageerd? Daar was ik nou zelf nooit opgekomencarlsson schreef:Je kunt vooraf al inschatten hoe daarop wordt gereageerd![]()
Ik weet niet of deze verschrijving nou bewust of Freudiaans is, het beschrijft in ieder geval wel precies het effect van je topic. Eigenlijk ligt er niemand echt wakker van weer zo'n opgefokt golfje. Maar goed, jij haalt je lol eruit, dat moet je vooral lekker zelf weten.carlsson schreef:Had de ueber Golf er meer op gezet om wat water op het vuur te gooien.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik snap niet waar jullie je druk om maken het is juist leuk om even met zo'n vw te stoeien vooral die gezichten als je met je ouwe saab estate voorbij komt zetten!
helaas is het dan doorgaans ook meteen gedaan met het veilige rij gedrag van de meestal vw, audi en bmw rijders
die opel opc dingen kan je ook lol mee beleven die lui zien ook water branden als je voorbij komt
die opel opc dingen kan je ook lol mee beleven die lui zien ook water branden als je voorbij komt
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Met mij hobby projectiel (NOT) Dino 208 GT4 hoef je ze niet eens voorbij te rijden om zo'n reactie te krijgen, en dan istie niet eens rood! Voorbij rijden lukt toch niet met slechts 170PK.......daar nemen we dan de Aero wel voor als het moet.tanisha schreef:helaas is het dan doorgaans ook meteen gedaan met het veilige rij gedrag van de meestal vw, audi en bmw rijders
-
carlsson
- Geregistreerd lid
De eerste Saab was toch ook een verbouwde DKW, want dat model deed het toendertijd erg goed op de Zweedse markt 
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ho-ho, ken uw klassiekers! 't Was een vierwielig vliegtuigcarlsson schreef:De eerste Saab was toch ook een verbouwde DKW, want dat model deed het toendertijd erg goed op de Zweedse markt
-
tanisha
- Geregistreerd lid
oftewel ze zijn ooit begonnen met een samenraapsel en daar zijn ze nooit vanaf gestapt en juist dat maakt saab bijzonder en ze zijn er goed in delen samen te brengen en er iets van te maken wat ver boven het originele deel/delen uit komt
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Ga maar een afscheid nemen van het Saab-forum, wat een zielige kleuterklasse vormen sommige forumleden.
Dus nog veel plezier met die failliete boedel
-
N207
- Donateur

Dus Carlsson:
- je start expres een topic over een VW om wat olie op het vuur te gooien...
- Verschillende mede-forummers reageren kritisch...
- ik neem aan dat dat dus je bedoeling was...
- en daarom vind je deze forumleden zielig...
- je start expres een topic over een VW om wat olie op het vuur te gooien...
- Verschillende mede-forummers reageren kritisch...
- ik neem aan dat dat dus je bedoeling was...
- en daarom vind je deze forumleden zielig...
-
turbopilot
- Donateur (7x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Moet dan heel lang geleden zijn
Van mij hoef je niet te vertrekken trouwens, maar iets minder afgunst jegens Saab zou fijn zijn op een forum van Saabliefhebbers... Niemand hier beweert dat Saab 100% perfect is maar jij doet net alsof het het meest waardeloze bedrijf ooit was met de meest waardeloze auto's... Dat is wel een ander (negatief) uiterste..
-
sb129h
- Donateur (2x)

En bij VAG-producten hebben ze ook wel eens last van kwaaltjes...
-
djairo
- Geregistreerd lid
Is typisch zeker dat wanneer er weinig(hoeft niet negatief te zijn)gebeurt, er "geleuterd" wordt(vlaams voor kletsen, praten om te praten)en er zulke discusies ontstaan.
Laat een Golf in zijn waarde en een Saab in zijn waarde, maar hier is er blijkbaar toch wel soms een "anti VAG" sfeertje, heb buiten onze Saab ook een VAG product voor de deur, onze VW T4 Westfalia, wel deze is 13 en kwalitatief is er niets mis mee, zeker niet de inbouw van Westfalia zelf, wat super kwaliteit is !
Maar ook hier af en toe ééns pech, ben op het ogenblik aan het wachten om een nieuwe sensor voor de invoer lucht voor de VW, want geraakte met moeite de hellingen op tijdens ons verlof in de Ardèche en Normandie
Begin dit jaar had ik een defecte intercooler bij de Saab, dus niets is perfect, of toch, heb hier ook nog zo een blauw/wit geblokt ding op 2 wielen staan, mijn 2de BMW R1150GS, deze is de Adventure uitvoering, wel, buiten een batterij en normale sleet zoals banden, remblokken en smeerbeurten heb ik aan al die BMW motorfietsen nog nooit(dit is ondertussen mijn 4de BMW motorfiets) panne of onderdelen moeten vervangen.
Weet niet of of dit een gepast antwoord op de discussie is, maar weet dat je geen vliegen met azijn vangt, laat het ons gezellig houden, of doe als ik en veel anderen, heb je niets interessants te zeggen, zeg dan niets.
Laat een Golf in zijn waarde en een Saab in zijn waarde, maar hier is er blijkbaar toch wel soms een "anti VAG" sfeertje, heb buiten onze Saab ook een VAG product voor de deur, onze VW T4 Westfalia, wel deze is 13 en kwalitatief is er niets mis mee, zeker niet de inbouw van Westfalia zelf, wat super kwaliteit is !
Maar ook hier af en toe ééns pech, ben op het ogenblik aan het wachten om een nieuwe sensor voor de invoer lucht voor de VW, want geraakte met moeite de hellingen op tijdens ons verlof in de Ardèche en Normandie
Begin dit jaar had ik een defecte intercooler bij de Saab, dus niets is perfect, of toch, heb hier ook nog zo een blauw/wit geblokt ding op 2 wielen staan, mijn 2de BMW R1150GS, deze is de Adventure uitvoering, wel, buiten een batterij en normale sleet zoals banden, remblokken en smeerbeurten heb ik aan al die BMW motorfietsen nog nooit(dit is ondertussen mijn 4de BMW motorfiets) panne of onderdelen moeten vervangen.
Weet niet of of dit een gepast antwoord op de discussie is, maar weet dat je geen vliegen met azijn vangt, laat het ons gezellig houden, of doe als ik en veel anderen, heb je niets interessants te zeggen, zeg dan niets.
-
op
- Donateur (4x)

Hoera! Hij ziet het licht!carlsson schreef:Ga maar een afscheid nemen van het Saab-forum, wat een zielige kleuterklasse vormen sommige forumleden.