dank je wel.
het feit dat ik asociale motorrijders op de ring Parijs NIET over het hofd heb gezien toen ik op een drukke ring (zaterdag 5 uur) een baan naar rechts wilde opschuiven terwijl 2 motorknapen met 150 zich door het verkeer zigzagden (en bij mij er rechts langsknalden terwijl ze eerst nog van achteren zaten, JUIST DE REDEN dat ik opzij ging

), komt inderdaad door MIJN oplettendheid.
maar opletten doe je VOORAL ook VOOR je, zeker in druk verkeer waarin het verkeer nogal vaak plotsklaps op de rem wil.
kortom : het feit dat ik ze zie, maakt de daad niet minder asociaal, illegaal en gevaarlijk.
sorry voor je easy, ik vind je een held, maar ik ben ook erg straight en veroordeel het gedrag van zulke lui harder dan mensen die even in een flits vaneen seconde de verkeerde inschatting maken.
(in mijn geval was het dus zo : motorrijders komen vanachteren aanjakkeren, en er was een gaatje bij mij rechts, dus wat doet de "goede" autorijder dan? juist NAAR RECHTS. dan verwacht ik NIET van ander deelnemers dat zij precies TEGENDRAADS acties ondernemen TEGEN het vwarchtingspatroon in.
het feit dat jij mensen die keurig naar rechts gaan en de plotsklaps rechts passerende motorrijder even over het hofd zien in het moment dat ze zichzelf al hadden verzekerd van het feit dat het rechst vrij was, dat jij die harder veroordeeld dan de levensgevaarlijk acterende motorrijder zegt meer over jouw dan over de andere deelnemrs.