Algemeen Apple topic
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: Algemeen Apple topic
Ik ben er professioneel jaren mee bezig geweest en kan dit alleen maar bevestigen: stabiel, betrouwbaar en snel.
No match for a PC.
No match for a PC.
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Nu de mogelijkheid bestaat je iPad te monteren of zelfs in te bouwen, zouden jullie hier iets voor voelen in je Saab?
In de 900 past ie qua formaat netjes voorop de middenconsole. Als je'm aan de onderrand van het dashboard laat 'steunen' dan vloeit je dash in een keer mooi door. GPS, iTunes, mail.. mooi op formaat nu ook. Eventueel later met een internetverbinding laten syncen met MobileMe... genoeg mogelijkheden!
In de 900 past ie qua formaat netjes voorop de middenconsole. Als je'm aan de onderrand van het dashboard laat 'steunen' dan vloeit je dash in een keer mooi door. GPS, iTunes, mail.. mooi op formaat nu ook. Eventueel later met een internetverbinding laten syncen met MobileMe... genoeg mogelijkheden!
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Wat instabielere WIFI sinds laatste update
Hi all,
Sinds de laatste OS X update ervaar ik op beide compu's een wat instabielere WIFI. Een vriend van me heeft hetzelfde probleem. Jullie ook?
Gr
Ad
Sinds de laatste OS X update ervaar ik op beide compu's een wat instabielere WIFI. Een vriend van me heeft hetzelfde probleem. Jullie ook?
Gr
Ad
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Hier wel, maar die had ik daarvoor ook al (vanaf pagina 15, misschien zit er een oplossing tussen die voor jou wel werkt?)
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Er was eergister een Safari update en nu lijkt het probleem weer weg. Vreemd.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Zal eens proberen of er bij mij iets verbeterd is....
Edit: niet dus.
Edit: niet dus.
-
Sander
- Forum Admin
Re: Wat instabielere WIFI sinds laatste update
Gebruik je Airport van Apple? Of een ander merk Wifirouter?plafundum schreef:Sinds de laatste OS X update ervaar ik op beide compu's een wat instabielere WIFI.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bij mij ligt het in ieder geval zeker niet aan de Apple Airport Express, verbinding met m'n andere laptop (werk) is prima.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
http://www.ad.nl/ad/nl/1005/Digitaal/ar ... kers.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
Margreet
- Geregistreerd lid
Mac-Selfhealing, al weken een probleemloze draadloze verbinding. En wat er nou veranderd is?! Geen idee....
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Alles resetten wil nog wel 's helpen.
Vandaag ga ik afscheid nemen van mijn eerste Mac. De G5 heeft er na 7 jaar de brui aan gegeven en it went with a bang: stop klapte eruit, voeding kaduuk. Nieuwe voeding mocht niet baten, de machine wil niet meer opstarten.
Vandaag ga ik afscheid nemen van mijn eerste Mac. De G5 heeft er na 7 jaar de brui aan gegeven en it went with a bang: stop klapte eruit, voeding kaduuk. Nieuwe voeding mocht niet baten, de machine wil niet meer opstarten.