winterbandenmanie

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
GHIA
Geregistreerd lid

Re: winterbandenmanie

Bericht door GHIA » zo 27 feb, 2011 9:29

Hé, hé,

Krijg ik nu eindelijk een beetje waardering voor al dat werk.
Al die weesjes die ik maar op de weg houd.

Probeer ze niet naar buiten te laten gaan op verkeerd schoeisel ... :roll:

Agoes;

Kan nu wel zeggen, dat met de grote afstanden die ik nu even afleg, winterbanden wel handig zouden zijn.
Of ik er dan ook meteen 4 op zou leggen is een tweede.

Gelukkig mag ik binnenkort stoppen en dan gaan we weer voor de kortere afstanden en dan valt winterschoeisel helemaal niet meer onder mijn 'nadenk lijstje'...

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » zo 08 apr, 2012 12:35

euhmmmm, wat dacht je van al die leaseauto's??? Leasemaatschappij stuurt even een reminder naar een ieder dat er weer bandjes gewisseld moeten worden en hopla: de bandenboeren zitten weer vol tot mei!

En laat ik heel eerlijk zijn: ik maak mijn handen ook niet vuil aan die leaseauto hoor... Het enige wat ik daar zelf aan doe is ruitenwisservloeistof en oliepeil controleren... De rest mag de garage doen.. :roll:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » zo 08 apr, 2012 17:08

Zelf een week of wat geleden ook maar even gedaan, op het gemak is het een uurtje werk als de buurt niet gezellig erbij komt staan kleppen tenminste.
't Is zo gebeurd, alleen jammer dat die wielen zo laag zitten :lol: .

gfgf
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door gfgf » zo 08 apr, 2012 17:28

Ach ja, ze hebben dit jaar in ZW-Nederland zo'n twee dagen nut gehad. Op nat en droog ben je veel beter af met gewone. Ook wel fijn voor de medeweggebruikers als je een beetje knap kunt remmen. Maar ja, mensen hebben nu eenmaal de neiging om braaf te luisteren naar de vaderlijke woorden van de bandenindustrie...

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » zo 08 apr, 2012 17:37

Mn vrouw ging ze schoonmaken, en trots liet ze het resultaat zien! Ze had ook alle plakkertjes eraf gehaald!

Die gaan dr dus niet direct weer op :-)

Plaats reactie