Haha, lekker kort door de bochtverrekte winterbanden ook
winterbandenmanie
-
JurjenLengkeek
- Geregistreerd lid
Re: winterbandenmanie
-
edwardk
- Geregistreerd lid
dat kan nu met winterbandenJurjenLengkeek schreef:Haha, lekker kort door de bochtverrekte winterbanden ook
-
Nick
- Donateur (2x)

ik zag gisteren trouwens een discovery erg enthousiast de bocht door trekken met 4x4 ingeschakeld, en daar zag je wel de schijnveiligheid die zo'n Jeep klaarblijkelijk geeft. Hij driftte namelijk volledig de bocht uit, en knalde op een trottoirband.
-
ivo 71
- In memoriam †
Ach het ís natuurlijk wel degelijk veiliger als je ermee kunt rijden....
Ivo
Ivo
-
nacra 93
- Donateur

Subsidieregeling Bandenfabrikanten en Garages verloopt op 29 februari
-
Nairua
- Donateur

Vorige week een setje Dunlop Sport Maxx TT gekocht. Huidige banden lijken meer op slicks. Voor die paar keer dat er sneeuw op de weg ligt doe ik het niet.
-
gfgf
- Donateur (2x)

willeme 1 schreef:zo vandaag nog eindelijk weer eens een dagje winterbandenpret
-
Injectie
- Moderator
Woensdagmiddag sneeuw in Vinkeveen. Toen ik naar huis ging regende het inmiddels. onderweg naart huis de sneeuwbui ingehaald. en donderdagochtend een witte auto op de oprit in Vaassen.
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Hier heeft het ook gesneeuwd.
Was net te laat, meteen mijn winterbandjes er onder, maar toen was het meeste sneeuw al weer vloeibaar geworden ...
Was net te laat, meteen mijn winterbandjes er onder, maar toen was het meeste sneeuw al weer vloeibaar geworden ...
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
Jij wisselt je bandenset als er een sneeuwbui valtGHIA schreef:Hier heeft het ook gesneeuwd.
Je mag ze laten zitten hoor..
Ik had zelf ook de hoop dat het voorbij was, nog even geduld blijkbaar..