Ik ben persoonlijk van mening dat het woord 'persoonlijk' hier overbodig is omdat iets wat mij stoort altijd persoonlijk is.Wat mij persoonlijk weer stoort is ...
Ik vind dit persoonlijk overigens ook wel een interessant topic.
Ik ben persoonlijk van mening dat het woord 'persoonlijk' hier overbodig is omdat iets wat mij stoort altijd persoonlijk is.Wat mij persoonlijk weer stoort is ...
Overigens72sonett3 schreef:.........................
Ik vind dit persoonlijk overigens ook wel een interessant topic.

ook zo'n onzin, wat jij vindt is altijd persoonlijk .72sonett3 schreef:Ik vind dit persoonlijk overigens ook wel een interessant topic.
t vrouwtje is idd dramatisch! Maar: ook het gebruik van kids voor kinderen! Vorig jaar uitgeroepen tot het meest irritante woord van 2013! Mee eens!Funky Dude schreef:Waar ik jeuk van krijg:
- ...-beleving, het misbruik is begonnen in reclames en helaas door hele volksstammen overgenomen
- retro als het gebruikt wordt om authentiek oude dingen te benoemen
- 't vrouwtje waar de echtgenote bedoeld wordt (ook op dit forum al gesignaleerd)
- het onnodig gebruik van spaties in wat eigenlijk samenstellingen zijn (en dus geen samen stellingen). Ik heb de indruk dat de spellingscontrole hier mede schuldig aan is, het ding staat bij mij dan ook standaard uitgeschakeld.
ik heb zoiets in het verleden mogen uitleggen aan mijn huidige ex. die kwam van achter de Karpaten en moest nederlands leren. 'najagen' noem je een 'scheidbaar werkwoord'...ik had er zelf ook nog nooit van gehoord, maar zo heet dat dus...Margreet schreef:"Ik jaag X na" of "Ik najaag X"
"Je jaagt X na" of "Je najaagt X"
Het is nog erger geworden, tegenwoordig zelfs "doeidoei" ...Jungleman schreef:dat dachten we van de begroeting 'doei' ook, 25 jaar geleden, maar die hoor je ook nog steeds...