Airport werkt tot hier toe optimaal.
'k Ben er a propos nog niet uit met m'n iMac en de FireWire-modus, maar ik hou jullie au courant.
Nee, ik vond het te duur en GPS-ontvangst is vaak te slecht.Berry schreef:Heeft er al iemand één van de navigatie opties op de iPhone?
Jah, klopt. Verdomde het echter om voor 80 euro een nwe te kopen. Hoefde ook niet want heb 2 laptops. Maar wil nu mijn oude MacBook uit 2006 verkopen en nu kan ik er geen voeding bij leveren.melle z schreef:Jij ook al draadbreuk? Klote dingen.
Dat biedt hoop. Heb een noteboook binnen een jaar - garantie - aangeboden om toets '2@€' te laten repareren. Diagnose "door importeur is geconstateerd dat de housing top case (bovenkant) inclusief keyboard (nederlandse uitvoering) kompleet vervangen dient te worden. (gel..)plafundum schreef:Verleden jaar is onder Applecare-garantie het toetsenbord vervangen.

Yep, heb TomTom en Navigator. Eerste tijd altijd goede GPS ontvangst gehad, de laatste tijd minder. Waar het aan ligt, geen ideeBerry schreef:Zelf heb ik straks ook weer een iPhone wil er ook mee navigeren.
Heeft er al iemand één van de navigatie opties op de iPhone?