Makkelijke raadplaatjes (deel1)
-
Zaap
- Geregistreerd lid
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Schnell
Vet dingetje zo´n autovliegtuig, eigelijk had er een amphibicar onder moeten zitten
http://www.fiddlersgreen.net/AC/aircraf ... o/info.htm

-
Zaap
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Eh.... we zijn wellicht de bedoeling van dit topic een beetje uit het oog verloren. De stichter had voor ogen hier ´makkelijke´ plaatjes te posten zonder dat er uren gegoogled hoeft te worden. Het heeft weinig zin om twee topics van gelijke strekking aan te houden lijkt mij... Red76 is overigens zeer afwezig op zijn eigen topicZaap schreef:Wat is dat nou weer:
?
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Sta mij in dat geval toe dit plaatje, dat in 'mijn' topic hoort, te raden: Cadillac Coupé van Ghia...gj9000 schreef:Eh.... we zijn wellicht de bedoeling van dit topic een beetje uit het oog verloren. De stichter had voor ogen hier ´makkelijke´ plaatjes te posten zonder dat er uren gegoogled hoeft te worden.
EDIT: N.B.: Overigens zonder Googlen...
-
Zaap
- Geregistreerd lid
Parate kennis? Helemaal goed. (Ik had met opzet het merk laten staan.)Ewout900 schreef:
Sta mij in dat geval toe dit plaatje, dat in 'mijn' topic hoort, te raden: Cadillac Coupé van Ghia...![]()
En als je terugkijkt denk ik dat je zult zien dat de meeste raadsels die ik geplaatst heb eenvoudig tot zeer eenvoudig op te lossen waren...
-
Red76
- Geregistreerd lid
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Ik snap überhaupt niet waarom dit topic er is gekomen en vind het jammer dat het nu net is alsof het ‘originele’ topic uitsluitend bestemd is voor heel moeilijke of enkel via Google te achterhalen plaatjes. Dat geldt zowel voor de plaatsers als de afhakende raders. Dat was helemaal niet de bedoeling ("De moeilijkheidsgraad mag zéker verschillen").gj9000 schreef:Het heeft weinig zin om twee topics van gelijke strekking aan te houden lijkt mij...
Maar omdat ik het met mijn grote mond toch niet kon laten om die Cadillac te raden, hierbij het volgende plaatje. Makkelijk, maar slechts één antwoord is goed.