Lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eweehgbw schreef:Ik las hierboven over de Mercedes Hammer.
Voor de liefhebbers van snelle W124's met 6 liter V8 motoren (381 pk) even een tip:
http://link.marktplaats.nl/536281185" onclick="window.open(this.href);return false;
Met vriendelijke groet,
EW.
Het grote Range Rover, Jaguar en Mercedes topic
-
Hans9-5
- Geregistreerd lid
Re: Het grote Range Rover, Jaguar en Mercedes topic
-
Henk-Jan
- Donateur

Behoort dit tot je plannen Eelco?

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Vandaag met een grote glimlach even een rondje gereden in een Jaguar S-Type R. 4.2 V8 Supercharged met 400 pk en 556 Nm, wat zorgt dat voor een heerlijke en onvermoeibare acceleratie!
Fantastisch om die supercharger luid te laten zingen, alsof ze dat ding in het dashboard gemonteerd hebben... Fenomenaal!

http://www.youtube.com/watch?v=PUl-fK_SNQg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=PUl-fK_SNQg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ingka
- Donateur (2x)

Dit weekend gemaakt in een X-type 2.5 V6 AWD, was het niet van echt van plan, maar de verkoper wilde graag dat ik ging rijden .. en tjsa wat doe je dan als petrolhead

Mooi moterblok, rustig op de snelweg, fijne brom bij optrekken, zeer strakke wegligging .. handschakeling viel me ook niet tegen, al zat ik wel steeds naar een 6e versnelling the hengelen. Fijne stoelen, al vond ik de hoofdsteunen erg ver naar achter zitten .. navigatie zou ik zonder kunnen, mijn tomtom doet het beter. Stereo wel goed. Al met al leuke auto. Wordt hem niet, de rode kleur van de test auto was niet naar ieders smaak in ons huishouden en tijdens de proefrit kwam ik erachter dat er wat uitrusting miste, wat ik gewoon standaard vooronderstelde (bijv cruise control). Raar genoeg konden bijv de achterbanken niet naar beneden, wat echt wel een minpuntje was voor ons. Was wel onder de indruk van de auto, maar beetje ondergewaardeerd volgens mij ?
Denk dat ik ook nog even ga rijden in een S-type zoals de poster voor mij suggereert ... raar genoeg dat mijn partner dat niks zou vinden maar ze wees eruit zich zelf op ... en ja .. die is met V8 leverbaar

Mooi moterblok, rustig op de snelweg, fijne brom bij optrekken, zeer strakke wegligging .. handschakeling viel me ook niet tegen, al zat ik wel steeds naar een 6e versnelling the hengelen. Fijne stoelen, al vond ik de hoofdsteunen erg ver naar achter zitten .. navigatie zou ik zonder kunnen, mijn tomtom doet het beter. Stereo wel goed. Al met al leuke auto. Wordt hem niet, de rode kleur van de test auto was niet naar ieders smaak in ons huishouden en tijdens de proefrit kwam ik erachter dat er wat uitrusting miste, wat ik gewoon standaard vooronderstelde (bijv cruise control). Raar genoeg konden bijv de achterbanken niet naar beneden, wat echt wel een minpuntje was voor ons. Was wel onder de indruk van de auto, maar beetje ondergewaardeerd volgens mij ?
Denk dat ik ook nog even ga rijden in een S-type zoals de poster voor mij suggereert ... raar genoeg dat mijn partner dat niks zou vinden maar ze wees eruit zich zelf op ... en ja .. die is met V8 leverbaar
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik meende gisteren al een fraaie 9-3 Aero Cabrio te hebben zien staan bij B. en later een brandweerrode X-Type. 
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Dan is de X-type Estate een praktisch en stijlvol alternatief.
-
ingka
- Donateur (2x)

heb zowel een 900 als een paar mooie 9-5's voorbij zien rijden terwijl ik stond te wachten .. derde oogIk meende gisteren al een fraaie 9-3 Aero Cabrio te hebben zien staan bij B. en later een brandweerrode X-Type.
De estate is inderdaad een leuke optie, maar daar staan er relatief weinig van te koop. Ik heb geen haast, wil zeker ook nog even in de S-type rijden.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik kan je nu alvast zeggen dat een S-Type je nog velen malen beter zal gaan bevallen. Totaal andere auto, in positieve zin. Tip: kijk ook zeker even naar een X350 XJ. Die Quartzgrijze voor 16K is een hele fijne auto kan ik uit ervaring zeggen.
-
ingka
- Donateur (2x)

ik heb 'm gezien .. maar ik een XJ ga ik er thuis niet inkrijgen, dan moet ik er gelijk een Twingo bij kopen voor de mrs. 
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
De 900 wordt tegenwoordig bijgestaan door onderstaande limousine... Na een jaar zoeken dan eindelijk geheel naar wens gevonden!

-
wfk
- Geregistreerd lid
Een bijzonder fraai katachtig exemplaar !
welke typje ?
welke typje ?
-
gj900
- Donateur (9x)

Stijlvolle auto voor de jongeman van nu
Zie ik het nu goed, heeft ie maar 1 ruitenwisser? 
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Het betreft een 4.0 V8 Sovereign van maart 2001. Afkomstig van de eerste eigenaar met 173.000 km.
@ GJ: vanaf 1986 (introductie XJ40) tot aan de X308 (1998-2003) heeft Jaguar op al haar XJ- en Sovereign modellen gebruik gemaakt van eèn enkele ruitenwisser. Die het overigens uitstekend doet.
@ GJ: vanaf 1986 (introductie XJ40) tot aan de X308 (1998-2003) heeft Jaguar op al haar XJ- en Sovereign modellen gebruik gemaakt van eèn enkele ruitenwisser. Die het overigens uitstekend doet.
-
gj900
- Donateur (9x)

Aha, weer wat geleerd. Ga je het land van herkomst nog met een bezoek vereren? Brogues en waxcoat aan en genieten maar! 
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Komend jaar zomer staat Engeland weer op het programma. Eind juni dan eindelijk het 'Goodwood Festival of Speed' - al jaren een droom die nog niet in vervulling gegaan is - en een aantal weken later voor een kleine twee weken naar Kidderminster en omgeving. Een bezoek aan het 'Heritage Motor Centre' in Gaydon mag hierbij natuurlijk niet ontbreken!