Dat gaat misschien op voor de gemiddelde typmiep die iedere ochtend in de file staat met haar daihatsu cuore en nog net niet de remvloeistof bij de olie kiepert, maar bij een liefhebber die zelf zijn schatje onderhoudt mag je er imho enigszins van uit gaan dat hij er zelf zorg voor draagt dat hij niet met een losse klomp bouten rondrijdt. En ik denk dat de meeste mensen van dit forum (zeker de doe-het-zelvers) wel in deze categorie vallen.Robberts schreef:Misschien maar als er wel iets foutis en hij wordt toch goedgekeurd dan rij je een jaar lang (of 14 maanden) in een onveilige auto: geen lekker idee.RoccoH schreef:mja, maar als je zelf weet dat er niks mis is met je auto....
Kwik-Fit / Kruidvat APK actie
-
Oosthoek
- Donateur

-
RoccoH
- Donateur (5x)

ben toch goed op de hoogte van de staat van mijn auto en waar deze aan moet voldoen om door een APK te komen... staat een erg uitgebreid lijstje van apk-punten in de vraagbaak...
mijn apk-puntjes:
koplamp wazig
hoesje fuseekogel gescheurd (zit nog vet op, geen speling te meten)
CO op gas is veel te hoog, op benzine echter perfect...
en dat was 't... een jaarlijkse technische inspectie van de Saabclub is altijd aan te raden!
mijn apk-puntjes:
koplamp wazig
hoesje fuseekogel gescheurd (zit nog vet op, geen speling te meten)
CO op gas is veel te hoog, op benzine echter perfect...
en dat was 't... een jaarlijkse technische inspectie van de Saabclub is altijd aan te raden!
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Injectie
- Moderator
-
Robbert
- Donateur (6x)