Renault 25 TD 1986 uit Fr

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
peterpaul
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door peterpaul » ma 31 jan, 2011 22:34

Ja, zo dacht ik er ook over.
Alleen al de NL grens over en standaard 1000 euro er bovenop kwakken.
Sorry voor de foutieve type aanduiding, het betreft inderdaad een Turbo Diesel.
Afgelopen vrijdag bij de RDW geweest, was in een uurtje weer buiten.
Paar dingetjes zijn reeds besteld en binnenkort wordt ie ff verwend met nieuwe sapjes en riempjes ed.
Ben benieuwd.

Gebruikersavatar
evl
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door evl » wo 13 jul, 2011 11:23

toch maar weer in verkoop?

http://link.marktplaats.nl/463049836

Gebruikersavatar
sjak
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door sjak » wo 13 jul, 2011 12:18

peterpaul schreef:5 dgn plaat [...] Mn plaat liep om 24 uur vannacht af
Hoe/waar regel je 5-dagen platen?

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door Garrett » wo 13 jul, 2011 12:42

om de verkoop te bespoedigen zou ik de overbodige info even weghalen.

"Eerst tandenknarste de bak, maar nu niet meer" .... Mooi, niets over zeggen dus. Je hebt het gerepareerd. Net als "de achterbumper zat scheef maar heb ik recht gehangen" ... Mooi, niet meer over hebben dan.

Tekst wat inkorten en dat soort too-much informatie weglaten.

Ik vind het echt een gave kar. Succes met de verkoop in ieder geval. Je hebt er al serieus wat km's bijgezet in een half jaartje! Helemaal geen verkeerde auto om km's in af te leggen, lijkt me!

Gebruikersavatar
peterpaul
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door peterpaul » wo 13 jul, 2011 16:16

Ja, toch maar in de verkoop gezet. Hij rijdt prima en hark er ook behoorlijk wat km's mee weg maar ik mis toch wel een saab.
Daarnaast is t vergunningenstelsel bij mij in de buurt uitgebreid en ik heb voor deze auto geen vergunning. Iedere keer ergens op t industrieterrein parkeren is ook niet je van het. Heb dus allebei mn auto's te koop gezet. Dan zie ik wel welke er overblijft en die heeft dan de vergunning. Ze mogen ook allebei weg en dan komt er weer een 9000 op gas.
Zal idd de overbodige info ff weghalen. T is verholpen ondertussen.

Vwb de 5 dagen plaatvraag: deze kun je kopen bij het voertuig documentatie centrum. Zitten geloof ik 8 vestigingen in NL. Ff google-en en je vindt t zo.

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door Ewout » wo 13 jul, 2011 16:18

En daarmee kan je dan over de weg van Frankrijk naar Nederland rijden??

Gebruikersavatar
peterpaul
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door peterpaul » wo 13 jul, 2011 16:35

Dat klopt, zit een groene kaart bij en een kentekenbewijs.
Moet je van te voren even een paar gegevens meenemen zoals bouwjaar, type en chassisnr, zodat ze dat alvast kunnen invullen.
Kan ook ter plekke zelf ingevuld worden. Heb ik toen in Fr gedaan omdat ik de gegevens niet had. Heb ik dan later doorgemaild naar het VDC, zodat ze de plaat ed administratief konden verwerken.

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door turbopilot » wo 13 jul, 2011 17:32

peterpaul schreef: Heb dus allebei mn auto's te koop gezet.
Allebei :?: Wat wil je voor de TT hebben, mag per PB :wink:

Gebruikersavatar
peterpaul
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door peterpaul » wo 13 jul, 2011 17:51

haha, neeehhh. De TT staat netjes in de box. Die gaat nergens naartoe :mrgreen:
Ik heb nog een S klasse uit 85. Die staat hier voor de deur en heeft de vergunning. Mag ook weg.

jelger
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door jelger » wo 13 jul, 2011 18:32

oh, die pettensloep heb ik volgens mij een poosje terug in Den Haag zien karren, kan dat? Kan ook een ander geweest zijn want er stonden bij mij in de buurt nog een paar van die SD's.

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door turbopilot » wo 13 jul, 2011 18:48

[]

fijne buurt :wow: las ik laats niet ergens dat je iets kwijt was :wink:

Gebruikersavatar
peterpaul
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door peterpaul » wo 13 jul, 2011 18:52

hehe...heb laatst wel een 99 uit De Haag in de kofferbak van de Benz gefrommeld. Ruimte zat 8)

Gebruikersavatar
peterpaul
Geregistreerd lid

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr

Bericht door peterpaul » do 01 sep, 2011 10:57

Slotje graag, auto is verkocht

Gesloten