Renault 25 TD 1986 uit Fr
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
Ja, zo dacht ik er ook over.
Alleen al de NL grens over en standaard 1000 euro er bovenop kwakken.
Sorry voor de foutieve type aanduiding, het betreft inderdaad een Turbo Diesel.
Afgelopen vrijdag bij de RDW geweest, was in een uurtje weer buiten.
Paar dingetjes zijn reeds besteld en binnenkort wordt ie ff verwend met nieuwe sapjes en riempjes ed.
Ben benieuwd.
Alleen al de NL grens over en standaard 1000 euro er bovenop kwakken.
Sorry voor de foutieve type aanduiding, het betreft inderdaad een Turbo Diesel.
Afgelopen vrijdag bij de RDW geweest, was in een uurtje weer buiten.
Paar dingetjes zijn reeds besteld en binnenkort wordt ie ff verwend met nieuwe sapjes en riempjes ed.
Ben benieuwd.
-
evl
- Geregistreerd lid
-
sjak
- Geregistreerd lid
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
Hoe/waar regel je 5-dagen platen?peterpaul schreef:5 dgn plaat [...] Mn plaat liep om 24 uur vannacht af
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
om de verkoop te bespoedigen zou ik de overbodige info even weghalen.
"Eerst tandenknarste de bak, maar nu niet meer" .... Mooi, niets over zeggen dus. Je hebt het gerepareerd. Net als "de achterbumper zat scheef maar heb ik recht gehangen" ... Mooi, niet meer over hebben dan.
Tekst wat inkorten en dat soort too-much informatie weglaten.
Ik vind het echt een gave kar. Succes met de verkoop in ieder geval. Je hebt er al serieus wat km's bijgezet in een half jaartje! Helemaal geen verkeerde auto om km's in af te leggen, lijkt me!
"Eerst tandenknarste de bak, maar nu niet meer" .... Mooi, niets over zeggen dus. Je hebt het gerepareerd. Net als "de achterbumper zat scheef maar heb ik recht gehangen" ... Mooi, niet meer over hebben dan.
Tekst wat inkorten en dat soort too-much informatie weglaten.
Ik vind het echt een gave kar. Succes met de verkoop in ieder geval. Je hebt er al serieus wat km's bijgezet in een half jaartje! Helemaal geen verkeerde auto om km's in af te leggen, lijkt me!
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
Ja, toch maar in de verkoop gezet. Hij rijdt prima en hark er ook behoorlijk wat km's mee weg maar ik mis toch wel een saab.
Daarnaast is t vergunningenstelsel bij mij in de buurt uitgebreid en ik heb voor deze auto geen vergunning. Iedere keer ergens op t industrieterrein parkeren is ook niet je van het. Heb dus allebei mn auto's te koop gezet. Dan zie ik wel welke er overblijft en die heeft dan de vergunning. Ze mogen ook allebei weg en dan komt er weer een 9000 op gas.
Zal idd de overbodige info ff weghalen. T is verholpen ondertussen.
Vwb de 5 dagen plaatvraag: deze kun je kopen bij het voertuig documentatie centrum. Zitten geloof ik 8 vestigingen in NL. Ff google-en en je vindt t zo.
Daarnaast is t vergunningenstelsel bij mij in de buurt uitgebreid en ik heb voor deze auto geen vergunning. Iedere keer ergens op t industrieterrein parkeren is ook niet je van het. Heb dus allebei mn auto's te koop gezet. Dan zie ik wel welke er overblijft en die heeft dan de vergunning. Ze mogen ook allebei weg en dan komt er weer een 9000 op gas.
Zal idd de overbodige info ff weghalen. T is verholpen ondertussen.
Vwb de 5 dagen plaatvraag: deze kun je kopen bij het voertuig documentatie centrum. Zitten geloof ik 8 vestigingen in NL. Ff google-en en je vindt t zo.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
En daarmee kan je dan over de weg van Frankrijk naar Nederland rijden??
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
Dat klopt, zit een groene kaart bij en een kentekenbewijs.
Moet je van te voren even een paar gegevens meenemen zoals bouwjaar, type en chassisnr, zodat ze dat alvast kunnen invullen.
Kan ook ter plekke zelf ingevuld worden. Heb ik toen in Fr gedaan omdat ik de gegevens niet had. Heb ik dan later doorgemaild naar het VDC, zodat ze de plaat ed administratief konden verwerken.
Moet je van te voren even een paar gegevens meenemen zoals bouwjaar, type en chassisnr, zodat ze dat alvast kunnen invullen.
Kan ook ter plekke zelf ingevuld worden. Heb ik toen in Fr gedaan omdat ik de gegevens niet had. Heb ik dan later doorgemaild naar het VDC, zodat ze de plaat ed administratief konden verwerken.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
Allebeipeterpaul schreef: Heb dus allebei mn auto's te koop gezet.
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
haha, neeehhh. De TT staat netjes in de box. Die gaat nergens naartoe
Ik heb nog een S klasse uit 85. Die staat hier voor de deur en heeft de vergunning. Mag ook weg.
Ik heb nog een S klasse uit 85. Die staat hier voor de deur en heeft de vergunning. Mag ook weg.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
oh, die pettensloep heb ik volgens mij een poosje terug in Den Haag zien karren, kan dat? Kan ook een ander geweest zijn want er stonden bij mij in de buurt nog een paar van die SD's.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
[]
fijne buurt
las ik laats niet ergens dat je iets kwijt was 
fijne buurt
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Re: Renault 25 TD 1986 uit Fr
hehe...heb laatst wel een 99 uit De Haag in de kofferbak van de Benz gefrommeld. Ruimte zat 