Jaja, hij komt! de A6. Ik kan bijna niet wachten.....
-
Roger
- Geregistreerd lid
Re: Jaja, hij komt! de A6. Ik kan bijna niet wachten.....
Ik heb door omstandigheden een paar dagen een huur Audi A6 Avant Quatro 3.0 TDI tiptronic (das een hele bek vol) mogen rijden. De wagen was bovendien voorzien van wat extraatjes zoals onderstel, speciale velgen, privacy glas, soundsystem met nav, automatisch wegklapbare trekhaak etc. etc. Hij heeft een mooie eenvoudige, haast minimalistische, uitstraling maar het is een beest van een auto.
Als ik ooit zou kunnen kiezen tussen die en een 9-5 NG aero estate zou ik het er verdomd moeilijk mee hebben en er een paar slapeloze nachten aan overhouden.
Als ik ooit zou kunnen kiezen tussen die en een 9-5 NG aero estate zou ik het er verdomd moeilijk mee hebben en er een paar slapeloze nachten aan overhouden.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Jaaaaa, altijd handig, zo'n onderstel. Moet je daar bij Audi ook al extra voor betalen.Roger schreef:Ik heb door omstandigheden een paar dagen een huur Audi A6 Avant Quatro 3.0 TDI tiptronic (das een hele bek vol) mogen rijden. De wagen was bovendien voorzien van wat extraatjes zoals onderstel
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Die gele 100 coupé van de 900cGas foto´s is wel leuk, mooie combinatie veld met gele bloemen, gele Audi en frisse meid met gele min rok 
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Audi quattro coupe, daarna is er niet veel moois meer vandaan gekomen...
Verder kan je al ruim van tevoren bedenken hoe een 'nieuw' audi model eruit gaat zien. op het moment dat ze besloten hebben of het een hatch of sedan wordt is de rest simpel: voeg lelijke neus met te veel led lampjes toe en klaar is het
Verder kan je al ruim van tevoren bedenken hoe een 'nieuw' audi model eruit gaat zien. op het moment dat ze besloten hebben of het een hatch of sedan wordt is de rest simpel: voeg lelijke neus met te veel led lampjes toe en klaar is het
-
op
- Donateur (4x)

Da's de echte quattro: 4x blond-->> geel haar, jurk, wagen en veld!carlsson schreef:Die gele 100 coupé van de 900cGas foto´s is wel leuk, mooie combinatie veld met gele bloemen, gele Audi en frisse meid met gele min rok
-
Joe
- Geregistreerd lid
hallo daar,
de sport coupé is geen quatro die kwam pas jaren later (1980)
dit was de audi 100 coupé s, ik heb er zelf 1 gereden...
4 cylinder 1.9 gemaakt van 1970-'76
en aangezien er maar 30.000 gemaakt zijn was t vinden van onderdelen een ramp
groet,
Joe
de sport coupé is geen quatro die kwam pas jaren later (1980)
dit was de audi 100 coupé s, ik heb er zelf 1 gereden...
4 cylinder 1.9 gemaakt van 1970-'76
en aangezien er maar 30.000 gemaakt zijn was t vinden van onderdelen een ramp
groet,
Joe
-
Garrett
- Lid van verdienste
Henk-Jan schreef:C6. Wat een karaktervolle schoonheid!edwardk schreef:Henk-Jan schreef: Ik vind een C6 zóveel interessanter dan een A6., nou dan toch liever een Audi.
Mooiste limo op de markt. Ja, ik vind 'm zelfs mooier dan de nieuwe 9-5
-
turbopilot
- Donateur (7x)

mijn pa had zo'n gebakkie als links onder.
zijn volgende auto was een '74 zilveren EMS, met 5000km op de teller omdat de eigenaar hem niet meer kon betalen.
daarna is hij altijd saab blijven rijden.
zijn volgende auto was een '74 zilveren EMS, met 5000km op de teller omdat de eigenaar hem niet meer kon betalen.
daarna is hij altijd saab blijven rijden.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Idd zeer vernieuwende, spannende lijnen. Gewaagd ontwerp van Audi! Maarja dat is wss wat de gemiddelde Audi rijder wil, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Doe mij dan maar die C6, schitterende auto! Evenals de meeste Citroëns!
-
paulzee
- Geregistreerd lid
De C6 is inderdaad een klasse apart, nieuwe Jag xj is ook bijzonder helaas zie je deze auto's ook maar weinig, ik vrees dat helaas voor de nieuwe 9-5 ook
-
turbopilot
- Donateur (7x)

maar dat is smaak, over het algemeen vindt ik de franse auto als ze nieuw zijn zeer mooi, maar na een nieuwer model juist weer verschrikkelijk oudbollig.Sapphire schreef:
dit in tegenstelling tot saab. die lijken juist rijper te worden.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Nee, dan zo'n A6, dat rijpt lekker... (ahem)

Dat ziet er toch niet uit...

Dat ziet er toch niet uit...
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Dat van die franse auto's ben ik het niet zo mee eens (dat oudbolliger worden na verloop van de jaren) en denk dan eens bijvoorbeeld en ja, in mijn idee zijn dit er 'maar een paar' als voorbeeld: De Citroën Traction Avant, de 2CV, DS, CX, GS(A), Peugeot 403, 404 (denk dan vooral aan de Cabriolet-, Coupé- en 'zelfs' de Pick-up-versies), 504 (denk hierbij ook aan de Cabriolet-, Coupé- en 'zelfs' de Pick-up-versies) en tot slot van Renault de 4CV, Dauphine, Floride, 4, 6, 16, 25, Fuego enturbopilot schreef:maar dat is smaak, over het algemeen vindt ik de franse auto als ze nieuw zijn zeer mooi, maar na een nieuwer model juist weer verschrikkelijk oudbollig.
dit in tegenstelling tot saab. die lijken juist rijper te worden.
als laatste voorbeeld, ja zelfs een bestelwagen, de Renault Estafette en dat zijn wat mij betreft ontwerpen die stuk voor
stuk nooit oubollig zullen worden, voor wat betreft het ontwerp en ja, wanneer iemand anders daar anders overdenkt, dan
vind ik dat ook goed, want immers: Over smaak valt niet te t _ i _ _ e _.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

kan hem even niet vinden maar van de sonett was er ook zo iets echt jaren 70carlsson schreef:Die gele 100 coupé van de 900cGas foto´s is wel leuk, mooie combinatie veld met gele bloemen, gele Audi en frisse meid met gele min rok
dus maar even

tijd voor een nieuwe topic ???? SAAB EN VROUWEN
-
Barboer
- Donateur (6x)

Zeg, geen vervuiling van dit topic met Saabs!
Vrouwen is weer wat anders....

Oftewel, als ik jou was zou ik mooi een nieuw topic opengooien, hier neuzelen ze tussendoor nogal veel over de Auwdi A6