Een auto voor de 'misses'

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
nove mille
Geregistreerd lid

Re: Een auto voor de 'misses'

Bericht door nove mille » ma 13 sep, 2010 7:54

'k Weet er maar 4 zo direct te koop staan, maar imho is dit pure fun.
Afbeelding

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Bericht door Edwin mtb » ma 13 sep, 2010 8:41

Een Toyota Yaris T-sport of een Mini Cooper (S), is ook wel lekker, als het een 2-zitter mag zijn is een MX5 of een Daihatsu Copen ook de moeite waard om te bekijken.

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » ma 13 sep, 2010 21:11

Ik heb eventueel onze 2e auto in de aanbieding: is een 2.0 Highline (o.a. elektrische kap en verwarmd beige leer) met 17" velgen en schroefset. Staat helemaal niet te koop, maar mag eventueel weg. Dan kopen wij na enkele jaren plezier weer eens wat anders leuks voor mijn misses. :wink:

Afbeelding

Robke
Geregistreerd lid

Bericht door Robke » zo 19 sep, 2010 19:48

Een Peugeot 106 GTI / Citroën Saxo VTS 16V is ook erg leuk, alleen wel vrij listig met de kont.

Een Renault Clio RS is ook erg leuk en het rijdt beter dan een 206 RC. Dat ze afgetrapt zijn is nonsens, er zijn genoeg mensen die normaal met een hothatch omgaan.
Een Panda 100HP is ook erg leuk en schijnt inderdaad ook goed te sturen. Een Ford Fiesta ST schijnt ook lekker te rijden, alleen word ik persoonlijk erg treurig bij het zien van het interieur van zo'n vorig model Fiesta.

Een andere optie is natuurlijk een Mini, maar die krengen zijn volgens mij nog altijd schofterig duur.

Er is in ieder geval genoeg keus, ga gewoon bij wat kandidaten kijken en proefrijden, dan weet je gauw genoeg wat het moet worden. :)

mark123
Geregistreerd lid

Bericht door mark123 » ma 20 sep, 2010 15:36

inmiddels heeft ze toch gekozen om zelf wat te kopen en wat minder uit te geven. Dat geeft mij weer de mogelijkheid op zoek te gaan naar een Saab ;) Het is een twingo met open dakje geworden voor haar. Toch bedankt iedereen voor de tips!

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Bericht door Edwin mtb » ma 20 sep, 2010 15:50

Vee plezier met de Twingo

Plaats reactie