Benzineprijzen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 20 sep, 2005 20:29

Steve-O schreef:5 Als we nou een met open vizier OPEC en Overheid te lijf gingen:
Tank, betaal 30% van de rekening en toon een bordje met je naam en postcode aan de bewakingcamera.
Als iedereen dat zou doen wordt ook het OM overbelast. Dan werken die ambtenaren voor ook eens voor hun geld.
Wel sneu voor de pomphouders, die geheid overspannen raken. Maar wie weet doen ze wel mee. Ze verdienen zelf ook maar een vast bedrag van een paar cent per liter. (Heb ik me laten vertellen).
Goed plan, justitie is namelijk nog niet overbelast met onzin.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 20 sep, 2005 22:26

Oosthoek schreef:
Steve-O schreef:5 Als we nou een met open vizier OPEC en Overheid te lijf gingen:
Tank, betaal 30% van de rekening en toon een bordje met je naam en postcode aan de bewakingcamera.
Als iedereen dat zou doen wordt ook het OM overbelast. Dan werken die ambtenaren voor ook eens voor hun geld.
Wel sneu voor de pomphouders, die geheid overspannen raken. Maar wie weet doen ze wel mee. Ze verdienen zelf ook maar een vast bedrag van een paar cent per liter. (Heb ik me laten vertellen).
Goed plan, justitie is namelijk nog niet overbelast met onzin.
Trouwens wel een dure manier om en protest te laten horen!

Plaats reactie