
Ik kwam ze tegen toen ik naar mijn ouders fietste en ben er natuurlijk even voor gestopt.


verbruikt jouw auto meer of minder brandstof bij extra lading?verde900 schreef:Die C30 gaat op een leeg autotransportschip mee terug, het "op transport zetten" krijgt dan ineens een iets ander kleurtje

met 3% belading gaan jij en ik het verschil niet eens meten.jelger schreef:verbruikt jouw auto meer of minder brandstof bij extra lading?verde900 schreef:Die C30 gaat op een leeg autotransportschip mee terug, het "op transport zetten" krijgt dan ineens een iets ander kleurtje