De sloopregeling stopt... maar was het wel zo'n goed idee?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Re: De sloopregeling stopt... maar was het wel zo'n goed ide

Bericht door Reub » ma 24 mei, 2010 15:37

Ik ben blij dat ik deze schatjes gisteren nog gezien heb en dat deze (voorlopig) niet gesloopt worden:

Afbeelding
Afbeelding

Ik kwam ze tegen toen ik naar mijn ouders fietste en ben er natuurlijk even voor gestopt.

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: De sloopregeling stopt... maar was het wel zo'n goed ide

Bericht door verde900 » ma 24 mei, 2010 15:46

het geinige van die dingen is dat ze iedere Duitse stad nog steeds rokend in mogen, de umweltplakete gelden niet op > 25 jaar oude auo's

jelger
Geregistreerd lid

Re: De sloopregeling stopt... maar was het wel zo'n goed ide

Bericht door jelger » ma 24 mei, 2010 19:35

verde900 schreef:Die C30 gaat op een leeg autotransportschip mee terug, het "op transport zetten" krijgt dan ineens een iets ander kleurtje
verbruikt jouw auto meer of minder brandstof bij extra lading?

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: De sloopregeling stopt... maar was het wel zo'n goed ide

Bericht door verde900 » ma 24 mei, 2010 19:57

jelger schreef:
verde900 schreef:Die C30 gaat op een leeg autotransportschip mee terug, het "op transport zetten" krijgt dan ineens een iets ander kleurtje
verbruikt jouw auto meer of minder brandstof bij extra lading?
met 3% belading gaan jij en ik het verschil niet eens meten.
Ik vermoed overigens dat een leeg vrachtschip balast in de vorm van water tot zich neemt om manouvreerbaar te blijven, daar zal het dus al helemaal geen item zijn

Plaats reactie