Niet goed!Red76 schreef: iets onder de 1000kg (geen Saab dus)
probeer eens een Saab 96:
900 kg op benzine en ongeveer 940 kg met lpg,
en: BELASTINGVRIJ

Red76 schreef:Op aanraden van Cornell de Smart maar weer verkocht![]()
Een ding is zeker op een aparte auto kan je geld verdienen!!!
Weer rooitje in de pocket.
Kan ik mooi de rekening van Essent betalen![]()
Wat moet ik nou weer kopen, iets leuks voor de vrouw.
Ps : iets onder de 1000kg max 8 jaar oud(geen Saab dus)
Nou Erwin,4000365 schreef:had ooit in een vorige leven, na 20 jaar en 25 verschillende classic citroens, om (na advies) eens te 'proberen', zo'n 'japans ding', wel zuinig en onderhoudsvriendelijk, kan niemand ontkennen, maar uitermate saai en zo ongeloofelijk onbevredigend dat ik op een gegeven(lees:gekregen) moment uit onvrede maar ben gaan lopen naar het werk omdat ik niet wenste dat iemand me in dat vaale rooie lor zag verplaatsen:lol:(en wat dan nog..) Nu heb ik al een hele mooie tijd ((voor de scn nog een onbekende, (pas lid)) mooie zwarte en orginele '92 T16S en ga nu opeens heel graag 4Km lopen (ook als het regend), ik laat me soms zeiknat regenen, maar ben dan ziels gelukkig met de gedachte dat m'n brute FPT-maatje lekker droog binnen op mij staat te wachten zonder extra km's bij de 275K op te tellenM'n collega's vragen zich af waar ik mee bezig ben. Ach ja, Iedereen beleeft saab'n, en terecht, op z'n eigen manier. Zonder ermee te rijden heb ik ook erg veel schik van, terwijl ik toch een tankpas van de baas heb....
![]()
ik hou z'n laatste waardevolle kms liever voor (toer)vacanties in de zomer. (van de baas een 93-1.8 (nonturbo helaas) uit 02/05, als je daar je r-voet indrukt gebeurt eigelijk helemaal nix, sorry hoor, ben vrij arrogant, weet ik maar...als ik moet kiezen, dan toch liever op de cannondale :^)
vrgr Erwin

En met wat geluk ook veiliger.ruter001 schreef:Voor korte afstanden heeft mijn vrouw onze Honda Jazz van 1985. Hij weegt net geen 700 kg, loopt 1 op 17 en is ruim genoeg voor 2 volwassenen, 2 kinderen en een bak boodschappen. Alleen de fiets is goedkoper.