Autoblog: Audi A3 3.2 V6 Turbo 460 pk

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
kawaman
Geregistreerd lid

Bericht door kawaman » za 24 jan, 2009 20:47

hoeveel kost een kitje van maptune nu weer ?

http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... istorder=1

430pk ... in je 900ng ... mmm leuk...

102362 Swedish Kronor = 9561.36 Euros .... mooi :p

incl vat...

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 24 jan, 2009 21:42

De Audi zal nog wel sneller zijn, helemaal dankzij de Quattro vierwielaandrijving.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 24 jan, 2009 21:51

Is het meer mensen opgevallen dat het ding een enorme hoeveelheid zwarte rook uitblaast? Lijkt me niet gezond.

En ja, het blijft wel een kleurloze Audi... Maar er zullen ongetwijfeld een hoop mensen zijn die het geweldig vinden.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 24 jan, 2009 21:54

Ik heb het gezien ja, lijkt op sommige momenten net een TDI. Volgens Autoblog zijn het hete uitlaatgassen door de enorm hoge Turbodruk, komen soms ook vlammen uit.

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » za 24 jan, 2009 22:16

Oosthoek schreef:Is het meer mensen opgevallen dat het ding een enorme hoeveelheid zwarte rook uitblaast? Lijkt me niet gezond.

En ja, het blijft wel een kleurloze Audi... Maar er zullen ongetwijfeld een hoop mensen zijn die het geweldig vinden.
De Audi A3 uit het autoblog filmpje loopt behoorlijk rijk, daar door produceerd hij die zwarte wolken, misschien was Jeroen Dik nog niet helemaal klaar met het mappen!

kawaman
Geregistreerd lid

Bericht door kawaman » zo 25 jan, 2009 0:52

in de uitleg staat de de ecu zeeeer zelflerend is en elke keer je deze reset .. battery lost ofzo deze alles opnieuw moet bijleren ... en dit een tijdje duurt ...

en toen ze dat filmpje en de testrit hebben gemaakt was hij juist gereset ...

Plaats reactie