Renault Laguna

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » vr 22 feb, 2008 23:59

Ondersteltechnisch kan Saab nog iets van Ford leren. En ik moet zeggen; de huidige modellen vind ik niet verkeerd...

Veel waar voor je geld, en een dijk van een auto. Lekkere motoren, perfecte wegligging, niet storingsgevoelig.. --> Moet je bij Renault mee aankomen :?

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 23 feb, 2008 11:50

Ieder z'n meug natuurlijk, maar persoonlijk vind ik Renault er qua looks niet op vooruit gaan; zie ook http://www.topgearmagazine.nl/nieuws/ar ... itvoering/.
En dan die Clio Estate :green_blah: . Als sportief hatchje was het vroeger nog wel een kek ding, maar zo'n 'station'geval is toch niet meer :yinyang: ?

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 23 feb, 2008 12:16

Leuk hoe smaken verschillen. Mooi kan ik ze ook niet vinden, maar ze zijn wel beter geworden. (is ook niet zo moeilijk :wink: )

Een vriend van mij heeft een 2006 Grandtour met die 2.0 150pk Dci, en is erg tevreden, nog niets kapot gegaan. 8)

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 23 feb, 2008 12:45

Ik vind de nieuwe Laguna ook nog niet zo heel erg mooi (maar eigenlijk is het vaak wennen: grote kans dat ik 'm over een tijdje wel mooi vind), maar de nieuwe Mondeo vind ik dus écht wel een mooie auto! En dan doel ik voornamelijk op de estate want van de sedan word ik niet zo warm.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 feb, 2008 19:19

De nieuwe Laguna vind ik als Estate een zeer fraaie auto, apart design en echt een mooi afgewerkt interieur! De nieuwe Mondeo vind ik daarentegen helemaal niks.....

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » za 23 feb, 2008 21:48

Reub schreef:Ieder z'n meug natuurlijk, maar persoonlijk vind ik Renault er qua looks niet op vooruit gaan; zie ook http://www.topgearmagazine.nl/nieuws/ar ... itvoering/.
En dan die Clio Estate :green_blah: . Als sportief hatchje was het vroeger nog wel een kek ding, maar zo'n 'station'geval is toch niet meer :yinyang: ?

*zucht* Clio 16V, Clio Williams... Wat een apparaatjes.

Vroegâh ..... :cry:

Nee,nee... Renault is één van de weinige fabrieken waarvan de auto's er niet aansprekender op zijn geworden

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 24 feb, 2008 17:57

Flèche Rouge schreef:
Nee,nee... Renault is één van de weinige fabrieken waarvan de auto's er niet aansprekender op zijn geworden
Met 4 lekke banden vind ik ze wel gaan :wink:

Plaats reactie