Dit wordt een concurrent voor mijn mogelijk volgende 9-5
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Thisafternoon
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
tja, ik weet niet waar jij audi/bmw in ziet, maar ik heb verrekte veel moeite te ontkennen dat er Lexus lijnen te bekennen zijn.Ik vind em wel gaaf, beetje aan de 'stoere' kant... kwa lijnen lijkt t wel op een audi/bmw met een vleugje aston martin. Veel Jaguar zie ik er nie in.
maar ja, ik begrijp ook wel dat het moeilijk ligt in europa om te erkennen dat een Europeaan lijnen linea recta overneemt van een gerespecteerde Jap.
dan nog liever andere europeanen erbij halen
(overigens vind ik niet Jag niet lelijk.. m'n punt is alleen dat het eigenlijk zo een Lexus GS 2009 had kunnen zijn.. )

-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik vind de Jag mooier dan de Lexus. Je ziet wel overeenkomsten, maar waar zie je die tegenwoordig niet meer?
Verder zit het met de kwaliteit van Jaguar echt wel goed, de jaren '80 en '90 hebben ze achter zich gelaten. De laatste jaren scoort Jaguar heel goed in de betrouwbaarheidstesten, kijk maar even de laatste edities van de JD Power na.
Verder zit het met de kwaliteit van Jaguar echt wel goed, de jaren '80 en '90 hebben ze achter zich gelaten. De laatste jaren scoort Jaguar heel goed in de betrouwbaarheidstesten, kijk maar even de laatste edities van de JD Power na.
-
jelger
- Geregistreerd lid
aardig hoe "overeenkomsten" nu even onder het tapijt geveegd worden...
(even niks tegen je pesoonlijk Flok, maar het zal je ook niet ontgaan zijn dat als Lexus oid zo'n geintje flikt de wereld zowat te klein is met grote woorden... om het dan toch bij Lexus te houden, de vorige LS weet je ook wel wat er over "gezegd" is
)
(even niks tegen je pesoonlijk Flok, maar het zal je ook niet ontgaan zijn dat als Lexus oid zo'n geintje flikt de wereld zowat te klein is met grote woorden... om het dan toch bij Lexus te houden, de vorige LS weet je ook wel wat er over "gezegd" is
-
Ruud
- Geregistreerd lid
De Lexus veel lelijker!jelger schreef:mijn gevoel?
koop dan een Lexus GS/LS. zelfde styling, maar dan kwaliteit.
Bovendien is de Jaguar live van een heel andere orde dan de Lexus, hij is een stuk groter, mooier en dan vallen de lijnen van de achterdeuren op de een of andere manier ook minder op. Om over de kwaliteit en uiterlijk van het interieur maar niet te spreken! Dit is wat mij betreft dus 2-0 voor de Jaguar.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Zit zeker iets in Jelger. Maar ik ben diehard Jaguarfan to the bone, dus ik kan dit niet zomaar laten passerenjelger schreef:aardig hoe "overeenkomsten" nu even onder het tapijt geveegd worden...
![]()
(even niks tegen je pesoonlijk Flok, maar het zal je ook niet ontgaan zijn dat als Lexus oid zo'n geintje flikt de wereld zowat te klein is met grote woorden... om het dan toch bij Lexus te houden, de vorige LS weet je ook wel wat er over "gezegd" is)
Toch zal de Europeaan sneller voor de Jag gaan. Lexus maakt geweldige auto's, maar mist toch de uitstraling en de heritage van een merk als Jaguar.
-
nics
- Geregistreerd lid

En zo betrapte ik de Jag op de M25 rond London eind Mei dit jaar op weg naar familie.
Heb de persmap in bezit en heb er al even aan kunnen snuffelen. Fraaie auto, doet me op een bepaalde manier denken aan de Daimlet DoubleSix van mijn Dad.
Moest wel lachen dat de knop om de automaat te bedienen omhoog komt als je de auto op contact zet.
Ben benieuwd of deze het gaat maken, vanaf prijs in NL is geloof ik 69.000.
[/url]
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Gaan we dezelfde vergelijkingsdiscussie hier weer voeren?
Zie viewtopic.php?t=28945&highlight=jaguar
Zie viewtopic.php?t=28945&highlight=jaguar