Zakelijk netwerk

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » zo 12 aug, 2007 15:44

nelfrikandel schreef:Verder krijg ik vooral via XING allemaal uitnodigingen voor onzinnige networking events.
Ja, dat heb ik ook.
Mijn profiel op XING en op Linked-in
Op beide netwerken een request verstuurd :wink:

tgremlin
Geregistreerd lid

Re: Netwerken

Bericht door tgremlin » zo 12 aug, 2007 15:46

AvH schreef:Netwerken,

Een opdracht krijgen is een kwestie van gunnen
netwerken is dus heel belangrijk,

Het gaat er niet om wat je kan, het gaat erom wie je kent !!!

Mijn bedrijf: www.Haasdy.nl
voor 100% gericht op de transportsector, in het terugdringen van aanrijdingschades

Van coaching on the job, tot het complete beheer van schademanagement
Zit je ook op een (of meer) van de genoemde netwerken? Zo ja even linkje of pb, zo niet dan even registreren :wink:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 25 aug, 2007 13:16

Trouwens, naast Linked-in (staat overigens een artikel over dit fenomeen in de CARP van deze maand) en XING, is er nog facebook...

Minder tienerig dan Hyves, en internationaler gericht, minder moneymaking/netwerkerig dan Linked-in en XING...

Ik heb de vrijheid genomen er al een SAABforum.nl groep op aan te maken (naast vele scandinavische en noord amerikaanse SAAB fan groups), dus als iemand al op facebook zit, of zich wil aanmelden, ga je gang...

Denniz
Geregistreerd lid

Bericht door Denniz » zo 26 aug, 2007 13:58

Ik organiseer evenementen. Maakt eigenlijk niet echt uit wat het is van een familie feestje bij iemand thuis tot feesten waar tussen de 40000 en 100000 mensen komen.

Groeten Denniz.

PeeTee
Geregistreerd lid

Bericht door PeeTee » do 06 sep, 2007 21:13

Leuk! Mijn profiel op linkedin

Stuur maar een 'invite'.

Ben eigenaar van een uitgeverij (zakelijke tijdschriften), maar dat staat ook in m'n profiel :)

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » vr 07 sep, 2007 7:09

PaulT schreef:Leuk! Mijn profiel op linkedin

Stuur maar een 'invite'.

Ben eigenaar van een uitgeverij (zakelijke tijdschriften), maar dat staat ook in m'n profiel :)
Invite komt er aan :wink:

Plaats reactie