Andere hobbies?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » zo 29 jul, 2007 15:03

Motorrijden op een Honda Hornet 600(2007) en cabriorijden in een Triumph STAG(1975).

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » zo 29 jul, 2007 15:21

Robert Toet schreef:Voor mij is het filmen, fotograferen, HT, auto's en natuurlijk alles wat met muziek en musiceren te maken heeft.
www.nederpopcovers.nl
Kijk, nog een muzikant 8)

plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » zo 29 jul, 2007 18:36

Film en literatuur.

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » zo 29 jul, 2007 18:41

Verzamelen en spelen met Lego....
Verzamelen van oude, zeldzame en kostbare setjes uit de jaren ´70..Bouwen vanalles, maar het liefst treintjes....
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=93768
Een van de grote slaapkamers in mijn huis is ingericht als Lego-kamer, en staat ook bomvol met het speelgoed 8)

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » zo 29 jul, 2007 19:21

# Bijzondere fietsframe's, waaronder mijn Juncker kruisframe uit de jaren '30, zelf opgebouwd wat mooi kan als je naast je studie als fietsenmaker werkt.

# Foute Duitse auto's, echt een hate-it-or-love-it, ik hou er dus van. Velen lachen me uit, ik hou er gewoon van. Deze site geeft een beeld van wat ik leuk/interessant vind: http://groups.msn.com/1980extremetuning/

# De honden van mijn ouders en het heerlijke ritje naar de plekken waar ik kan lopen in de omgeving van Winterswijk, ik heb gewoon mijn eigen "zwarte cross" 8)

Afbeelding

Afbeelding

4000365
Geregistreerd lid

Re: Andere hobbies?

Bericht door 4000365 » zo 29 jul, 2007 20:45

Berry schreef:Hebben de SF'rs nog andere hobbies?

Ik heb vandaag mijn nieuwe aquariumpjeopgehaald....

Berry
Zoutwater?

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 29 jul, 2007 21:35

tgremlin schreef:Ook motorrijden, Honda Magna V65 (1100cc, V4 16valve, 4 carbs
Hehe, Honda's ultieme jaren 80 powercruiser. Ruim 120pk en dat zie je er niet aan af. 8)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 29 jul, 2007 21:42

9000HENGEVELD schreef: # Foute Duitse auto's, echt een hate-it-or-love-it, ik hou er dus van. Velen lachen me uit, ik hou er gewoon van. Deze site geeft een beeld van wat ik leuk/interessant vind: http://groups.msn.com/1980extremetuning/
Und der Hammer der geht so...

http://gdtm.ru/MBimages/C124AMG-1.htm
http://gdtm.ru/MBimages/124CoupeAMG.jpg

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 29 jul, 2007 21:59

Paard(en). 1 in 't bijzonder. En dan is de vrije tijd wel gevuld.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 29 jul, 2007 22:18

Op diverse manieren van het leven genieten (zoals reizen en het omgaan met vrienden, kennissen en familie), de auto in het algemeen
(zoals het rijden en mijn werk als automonteur) en uiteraard het SAABforum. :P

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 29 jul, 2007 22:25

Andere hobbies dan auto's, Gasman. :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 29 jul, 2007 22:26

erik schreef:
jelger schreef:tja, zelfs de grootste voorstander van aggressor politiek kan niks tegen deze dame hebben :lol:
na 20 seconden had ik het wel gehad met beide personen eigenlijk.
voorspelbare reactie in een tijd dat we liever niet verder luisteren dan de 1e 20 seconden van de headlines. :wink: niet verder luisteren na 1 of ander (populistisch) statement, wat er verder achter ligt, en mensen nauwelijks uit laten praten.

quote:
"I think it would be a disaster for the US government if you all [Americans] started feeling safe". Dat raakt toch gewoon het hart van waar we in het westen mee bezig zijn, mensen aanpraten dat we onveiliog zijn? (ook in NL, op lokaal alswel internationaal nivo).

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 29 jul, 2007 22:30

H.E.N.K.I.E schreef:Andere hobbies dan auto's, Gasman.
Ik had eerlijk gezegd een dergelijke reactie verwacht, maar vanuit het topic-titel valt dat aan de ander kant niet af te leiden. :wink:

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » zo 29 jul, 2007 22:40

Paardrijden, volleybal, bridgen, vliegen (PPL), modeltreintjes en sleutelen aan oude SAABs. Hiervan alleen de laatste nog actief... Als ik echt oud ben en niet meer kan sleutelen, kan ik altijd nog een aquarium nemen...

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 29 jul, 2007 23:00

72sonett-III schreef:
Paardrijden, volleybal, bridgen, vliegen (PPL), modeltreintjes en sleutelen aan oude SAABs. Hiervan alleen de laatste nog actief... Als ik echt oud ben en niet meer kan sleutelen, kan ik altijd nog een aquarium nemen...
En bridgen toch? Of is daar, afgezien van een zekere mentale gezondheid, nog een lichamelijke vaardigheid vereist?

Plaats reactie