Beleef het ultieme autofeest! (autorai 2007)

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 09 feb, 2007 18:57

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:
verde900 schreef:Was er de vorige keer met vipkaarten, wat nemen de daar genodigde mensen zichzelf soms ontzettend serieus :shock:
Ah, de rijke ordinaire tuinders en andere grootverdieners zeker, ja die heb je overal (helaas!)

Ga je dit jaar weer met VIP? :wink:
Daar moet ik kelder even voor bellen... :wink: denk overigens niet dat ik dan ga, wat een extreem volluk loopt er op die avond, o.a. Gordon en andere dragqueens...
:wink: Ja het volk wat je bij soorgelijke evenementen ziet is werkelijk verschrikkelijk, zo was ik afgelopen jaar bij de introductie van de nieuwe Jag XK, wat een mensen, gewoon eng :shock:

Varieerde van ongelooflijke kakkers in groene broeken met bruin suede broques tot ongeloolflijk ordinaire dames en mannen gestoken in een soort C&A maatpakken en dikke Cubaanse sigaren :?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 09 feb, 2007 18:59

Dus...
Het gaat toch om de auto's?
Voordeel van zo'n VIP avond is dat je wat meer bewegingsvrijheid hebt. Kun je het, zou ik het zeker doen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 09 feb, 2007 19:00

taaffert schreef:Dus...
Voordeel van zo'n VIP avond is dat je wat meer bewegingsvrijheid hebt. Kun je het, zou ik het zeker doen.
Ja natuurlijk gaat het om de auto's, maar niet iedereen is gecharmeerd van het volk wat op dit soort dingen afkomt.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 09 feb, 2007 19:04

sjoerdk schreef:
taaffert schreef:Dus...
Ja natuurlijk gaat het om de auto's, maar niet iedereen is gecharmeerd van het volk wat op dit soort dingen afkomt.
Tja, op woensdagavond tussen de proleten & pitspoezen of op zaterdag tussen de hordes schoolkinderen... Dan neem ik die proleten wel voor lief, en concentreer me op de pitspoe... PATS AUW SORRY SCHAT .....de auto's

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 09 feb, 2007 19:06

Ik ga sowieso niet op zaterdag, dan is het zo stervensdruk altijd, het wordt de eerste dag (donderdag) als ik geen VIP kaartjes heb.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 09 feb, 2007 19:06

Ik ben benieuwd of er nog leuke dames op de SAAB-stand staan :D

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 09 feb, 2007 19:06

taaffert schreef:Ik ben benieuwd of er nog leuke dames op de SAAB-stand staan :D
Hint hint, daar weet jij vast meer van :D :wink:
PS: Hoop dat de Heels on Wheels dames er ook zijn :smart:

Barre
Geregistreerd lid

Bericht door Barre » vr 09 feb, 2007 21:42

Wij gaan 1 april ff autootjes kijken.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 09 feb, 2007 22:14

sjoerdk schreef:
taaffert schreef:Ik ben benieuwd of er nog leuke dames op de SAAB-stand staan :D
Is mogelijk ;)
Ja die dames zou ik wel ff uitnodigen jah, als ik standmanager zou zijn. :D

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 09 feb, 2007 22:18

taaffert schreef:
sjoerdk schreef:
Is mogelijk ;)
Ja die dames zou ik wel ff uitnodigen jah, als ik standmanager zou zijn. :D
wie is de standmanager bij SAAB?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 09 feb, 2007 22:22

Ik mail wel ff met Autovisie, geloof dat zij laatst een artikel hadden over de drie dames :D

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 09 feb, 2007 22:23

sjoerdk schreef:Ik mail wel ff met Autovisie, geloof dat zij laatst een artikel hadden over de drie dames :D
Mail het mij dan ook even als je wilt ;)

@verde: pb

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 09 feb, 2007 22:26

taaffert schreef:
sjoerdk schreef:Ik mail wel ff met Autovisie, geloof dat zij laatst een artikel hadden over de drie dames :D
Mail het mij dan ook even als je wilt ;)

@verde: pb
Natuurlijk! :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 09 feb, 2007 22:37

Is die serie normaal niet op tv nu eigenlijk trouwens?

BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » za 10 feb, 2007 9:08

Heb waarschijnlijk ook weer ook een uitnodiging voor de woensdag-VIP-avond. Als ja, ga ik zeker!!!
Het bobo gehalte is er inderdaad erg hoog, maar het is hierdoor niet noodzakelijk minder amusant. Typisch zo'n G.J. Dröge avond met BNers en zich belangrijk vindend Nederland :green_blah: . Maar gelukkig ook meer dan genoeg 'gewone' genodigden.
Ter illustratie van wat in elk geval wel leuk is: wij waren met een Alfa 166, vind ik zelf niet onaardig, maar die viel in het niets bij het overige geweld in de parkeergarage. Alleen daar rondkijken is echt al de moeite waard :shock:
Binnen een straal van 10 meter stonder er zeker 2 Bentleys, 2 Rollsen, wat Porsches en een Quattroporte :D . Je komt er verder ook wel wat echt exotisch spul tegen. Ook het geluid in zo'n garage is dan erg goed.
Voor het overige: om het eerder omschreven publiek hebben wij smakelijk kunnen lachen. Véél leuker dan de apenheul...
En de (jonge)'dames' doen doorgaans hun uiterste best goed gekleed te gaan volgens het motto: 'het fruit spingt er uit'. Overigens was het vorig jaar 'black tie'.
En over smakelijk: de hele avond hapjes en drankjes. Was goed geregeld! heb er nu nog koppijn van als ik er aan denk :drunksingers:
en inderdaad het is alleen druk in de halletjes met de executive en premium merken. Voor het overige heb je zowat het rijk alleen om rond de dwalen.

Voor wie toch gaat : veel plezier!

Plaats reactie