Heb waarschijnlijk ook weer ook een uitnodiging voor de woensdag-VIP-avond. Als ja, ga ik zeker!!!
Het bobo gehalte is er inderdaad erg hoog, maar het is hierdoor niet noodzakelijk minder amusant. Typisch zo'n G.J. Dröge avond met BNers en zich belangrijk vindend Nederland

. Maar gelukkig ook meer dan genoeg 'gewone' genodigden.
Ter illustratie van wat in elk geval wel leuk is: wij waren met een Alfa 166, vind ik zelf niet onaardig, maar die viel in het niets bij het overige geweld in de parkeergarage. Alleen daar rondkijken is echt al de moeite waard
Binnen een straal van 10 meter stonder er zeker 2 Bentleys, 2 Rollsen, wat Porsches en een Quattroporte

. Je komt er verder ook wel wat echt exotisch spul tegen. Ook het geluid in zo'n garage is dan erg goed.
Voor het overige: om het eerder omschreven publiek hebben wij smakelijk kunnen lachen. Véél leuker dan de apenheul...
En de (jonge)'dames' doen doorgaans hun uiterste best goed gekleed te gaan volgens het motto: 'het fruit spingt er uit'. Overigens was het vorig jaar 'black tie'.
En over smakelijk: de hele avond hapjes en drankjes. Was goed geregeld! heb er nu nog koppijn van als ik er aan denk
en inderdaad het is alleen druk in de halletjes met de executive en premium merken. Voor het overige heb je zowat het rijk alleen om rond de dwalen.
Voor wie toch gaat : veel plezier!