Mercedes SLR

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » do 25 jan, 2007 17:37

Een vriend van me die werkt bij mercedes en die hadden dinsdag een introductie van de nieuwe c-klasse.. Hij zei dat er een of andere topverkoper was die een zwarte SLR als demo had.. Kan goed dezelfde wagen geweest zijn :wink:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 26 jan, 2007 0:35

Ey Tool,

Dat kan heel goed dezelfde zijn. We gingen samen eraf bij Maarsbergen en zij rijden toen weer de snelweg op terug naa Veenendaal.

Gtr,
Bram

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » vr 26 jan, 2007 10:51

De Flok schreef:Supergaaf zo'n Geländewagen 8) . En toch zou ik in die klasse een Range Rovert nemen.
Doet mij ook maar zo'n Rovert, maar onderhand worden die ook wel een beetje over the toppert, beetje erg bling-bling en het publiek dat er in rijdt begint ook af te glijden. De eerste RR's waren zo gebouwd dat je het interieur met de tuinslang kon schoonspuiten, zou ik nu niet meer doen. Op SUV-gebied blijft een oudere Vogue, liefst nog met ronde koplampen, voor mij het icoon. Qua aanschaf betaalbaar, qua onderhoud en betrouwbaarheid helaas dubieus :badteeth2:, voorlopig pruttel ik daarom lekker verder in m'n SAABje.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » vr 26 jan, 2007 11:03

Klopt, Range's worden ook steeds meer geblingd helaas. Maar neem 'm eens zonder die vreselijke geblindeerde ramen en met normale Range Rover velgen, dan ziet die er toch erg chique uit.

En die Range die jij net opnoemt, ja dat is echt een classic, een icoon.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 26 jan, 2007 11:13

Tool schreef:Hij zei dat er een of andere topverkoper was die een zwarte SLR als demo had.. Kan goed dezelfde wagen geweest zijn :wink:
Eens zien of ze daar nog een vacature hebben 8)

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 26 jan, 2007 11:20

taaffert schreef:
Tool schreef:Hij zei dat er een of andere topverkoper was die een zwarte SLR als demo had.. Kan goed dezelfde wagen geweest zijn :wink:
Eens zien of ze daar nog een vacature hebben 8)
haha inderdaad. Leuk leuk leuk. Doet u mij die maar..
succes

De Zweed
Geregistreerd lid

Bericht door De Zweed » vr 26 jan, 2007 12:12

RR = :love:

Zie onderstaande afbeelding als voorbeeld.

Afbeelding

Plaats reactie