Als je kijkt hoe trouw de meesten hier aan Saab zijn, vind ik dat nog niet zo gek...jwaterink schreef:Dan ben je wel heel erg besloten op 1 merk
groet,
Wouter
staggie schreef:Mijn voorkeur gaat ook nog steeds naar de KAWA uit. Ik weet voor 90% zeker dat het deze word. Honda is wel ±20kg lichter, tenminste als gewicht KAWA hetzelfde is gebleven als model 2006.staggie schreef:Hallo allemaal,
vandaag was ik vrij en vanmiddag nog even de YAMAHA FAZER 600 van mijn vrouwtje uitgelaten.Dit jaar hebben we niet veel gereden, omdat ik op 1 april ben gevallen met mijn motor(VFR 750 model '93, kent '94).
Mijn motor was een half jaar uit de all-risk dekking, dus balen. 2500 euro schade ex arbeid met originele onderdelen. Ik kon de motor met schade en al verkopen en heb dit maar gedaan. Zelf had ik pink uit de kom, wel bijna 6 wk gips om halve hand.De eerste tijd hierna was mijn pols en hand flink stijf en bovendien had ik weinig kracht om de koppelingshandle te bedienen. Eind juni met onze Triumph STAG op vakantie geweest. Juli vond ik te heet voor de motor, tenminste als je met goede kleding op de motor wil zitten. Augustus slecht weer en dan word het al najaar en ook besloten om geen andere motor meer te kopen dit jaar en de nieuwe modellen van 2007 af te wachten. Ik wil nu graag een motor met ABS, omdat ik denk dat in mijn geval dit een valpartij had kunnen voorkomen. Momenteel gaat mijn keus tussen de volgende modellen: KAWASAKI Z750
![]()
HONDA CB600 HORNET
YAMAHA FZ6 met of zonder kuip
Het betreft allemaal de modellen voor 2007, de KAWA is momenteel mijn favoriet. Zijn er hier misschien ook motorrijders die me nog voor- en/of nadelen van de verschillende modellen kunnen geven? Hiervoor moet ik natuurlijk eigenlijk op een motorsite zijn, maar ik vond het leuk om hier mijn verhaal te doen. Ik bezoek deze site bijna dagelijks, omdat er in tegenstelling tot andere sites iedere dag wel weer iets nieuws te lezen is.
Groeten!!!!!!!!!!!
SAAB 9-3 COUPE SE 205PK(2000)
TRIUMPH STAG 3 LITER V8(1975)
YAMAHA FAZER 600(MODEL 2003)deze is van mijn vrouwtje, mag ik lenen als ik wil
Minpunt YAMAHA is geen upsidedown-voorvork. In de jaarbeurs de verschillende modellen bekeken, maar natuurlijk enkele details vergeten te bekijken, oa bij de KAWA of er nog een slot onder zadel kan en of er standaard een startonderbreker opzit.
Ik hoop ook snel eens een test te lezen van deze motoren, vooral vd KAWA, want deze zal het toch wel worden
. Ik denk dat ik dan eens gek doe en voor een groene kies, in het echt mooier dan op de foto's. Verder alleen keus uit zwart en zilvergrijs.
Ja de originele pijp zal wel braaf klinken, ik vind het wel een mooie om te zien. Er zullen nog wel mooie op de markt komen.marq101 schreef:Goeie keus!! Ziet er bruut uit. Nu nog fff een mooie pijp en 1 tandje kleiner op het voortandwiel.
(maar abs is voor mietjes)