volvo's problemen
-
verde900
- Donateur

@eward, laat ik het zo zeggen, je schetst hier een op zich staand incident waarvan niemand de exacte achtergrond kent, daarop kun je zo'n topictitel niet "waar maken" Volvo kent inderdaad geen structurele klacht van spontaan ontbrandende auto's.
Dit in tegenstelling tot b.v. Citroén met de BX, daarvan heb ik zelf meerdere gesmolten exemplaren zien staan, het is op zich natuurlijk wel een grappige foto (maar zo eentje is er van ieder merk wel te vinden)
Ik ken toch (helaas) substantieel meer SAAB's met nare problemen dan Volvo's.
Dit in tegenstelling tot b.v. Citroén met de BX, daarvan heb ik zelf meerdere gesmolten exemplaren zien staan, het is op zich natuurlijk wel een grappige foto (maar zo eentje is er van ieder merk wel te vinden)
-
edwardk
- Geregistreerd lid
motorische problemen: terugroepactie van 360000 alleen in de us of A
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=42240
Problemen met bediening electrische dakken cabrio's
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=42216
Heb in zweden een aantal volvo rijders gehoord die ook met verschillende klachten kwamen en de Saab klachten eigenlijk niets bijzonders vonden of vinden in vergelijk met de problemen die volvo heeft alleen wordt daar op een of andere manier geen-minder aandacht aan geschonken. Er zijn dus ook volvo-rijders niet te vreden over hun bolide.
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=42240
Problemen met bediening electrische dakken cabrio's
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=42216
Heb in zweden een aantal volvo rijders gehoord die ook met verschillende klachten kwamen en de Saab klachten eigenlijk niets bijzonders vonden of vinden in vergelijk met de problemen die volvo heeft alleen wordt daar op een of andere manier geen-minder aandacht aan geschonken. Er zijn dus ook volvo-rijders niet te vreden over hun bolide.
-
verde900
- Donateur

Het napapagaaien van een leuke kop uit de krant is op zich natuurlijk wel grappig maar snijd daardoor nog geen hout, de betrouwbaarheid (en dat is het gehele gamma van mogelijke mankementen) bij de ene Zweed is substantieel groter dan bij de andere, de restwaarde is dat ook......
Waarom je mogelijk meer Volvo rijders hoort mopperen dan SAAB rijders is omdat er behoorlijk meer Volvo rijders dan SAAB rijders zijn, heb daarmee zelf ruim voldoende ervaringen om dat zo te durven schrijven.
Waarom je mogelijk meer Volvo rijders hoort mopperen dan SAAB rijders is omdat er behoorlijk meer Volvo rijders dan SAAB rijders zijn, heb daarmee zelf ruim voldoende ervaringen om dat zo te durven schrijven.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Ik weet niet wat jullie zeuren, maar ik ken in mijn vrienden/ kennissen-kring en familie geen Saab rijders met echte problemen, behalve de problemen die ik hier hoor dan. Heb NOOIT problemen /gehad met Saab van de omvang zoals ik hier lees.waxle schreef:Edward, jij moet bij de Telegraaf gaan werken
Ik ken Saab als een echte betrouwbare en probleemloze auto(heb ik geluk of ligt het aan hoe je hem behandeld) en de meeste problemen met Saab verbazen mij. Maar wil alleen maar zeggen dat Saab niet de enige is met problemen dat blijkt wel.En de DI cassette's van citroen gaan ook defect
-
gj900
- Donateur (9x)

-
MizzV
- Geregistreerd lid
Heb er tesamen met mijn ouders al ervaring opzitten met 6 volvo's en 1 Saab. De 6 volvo's hebben nooit zoveel in de garage gestaan als mijn Saab die ik vandaag exact 3 maand heb. Het is misschien een zinloze discussie, maar volvo heeft bij mij en mijn omgeving de reputatie van een betrouwbare en degelijke wagen te zijn, terwijl ik als reactie op Saab vaak te horen krijg dat het dwarse auto's zijn die meer in de garage staan als rijden. Helaas kan ik dit vanuit mijn persoonlijk ervaring alleen maar beamen. Een portie geluk (en ongeluk) zal ook wel meespelen, maar mocht ik mijn keuze 3 maand terug opnieuw kunnen maken...
-
Swedish-Connection
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
tja Edward....edwardkommeren schreef:Ik weet niet wat jullie zeuren, maar ik ken in mijn vrienden/ kennissen-kring en familie geen Saab rijders met echte problemen, behalve de problemen die ik hier hoor dan. Heb NOOIT problemen /gehad met Saab van de omvang zoals ik hier lees.Black-sludge
?, dode pixels in SID
? DI-cassette's
Er staat hier nu een probleemloze 9000 T en 9-5 sc voor de deur, met resp. 350000 en 100000km.:
ik ben ook zo ongeveer de enige in het land die geen problemen kent met de KPN.. of met de NS.
ik zou zeggen, houden zo.
En wat terugroepacties betreft : Saab heeft daar laatst ook wat van gehad dacht ik, en zal er heus nog wel een aantal krijgen nav nieuwe modellen.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik ben niet bang om met de massa geconfronteerd te worden... en wat dat bassen betreft.. ik geloof dat ik daar meer last van heb als ik met de auto door de stad rij.. of in de file sta.
en het rijden in de spits ervaar ik eigenlijk best stressvol. zeker in een oude auto die altijd het slachtoffer lijkt te zijn van achteropkomende TDI'tjes. ook al rij ik door, ook al kan ik niet eerder naar rechts.
ik rij niet op de weg om er zelf kwaad van te worden.
en het rijden in de spits ervaar ik eigenlijk best stressvol. zeker in een oude auto die altijd het slachtoffer lijkt te zijn van achteropkomende TDI'tjes. ook al rij ik door, ook al kan ik niet eerder naar rechts.
ik rij niet op de weg om er zelf kwaad van te worden.
-
Swedish-Connection
- Geregistreerd lid