Zoooo mooi!

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 06 sep, 2006 13:44

Mooi he?... Mooier dan die met coupedak en verlengd achterdek waarmee ze voorheen endurance races reden.

Een van de mooiste race GT's aller tijden?

Afbeelding

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 06 sep, 2006 14:04

zag van de week in Amsterdam een C8 Spider.. met het britse kenteken C8 SPY

8)

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 06 sep, 2006 18:41

Het maffe is dat ik de straatversie bijna lelijk vind... Net de juwelenkist van Bianca Castafiore. Van voren klopt ie ook niet helemaal.

Maar de GT racer vinnik een classic. Alles in proportie. Go figure.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 06 sep, 2006 18:46

ralph12 schreef:Het maffe is dat ik de straatversie bijna lelijk vind... Net de juwelenkist van Bianca Castafiore. Van voren klopt ie ook niet helemaal.

Maar de GT racer vinnik een classic. Alles in proportie. Go figure.
De straatversie vind ik echt fantastisch! Vooral de Laviolette, in de vorige Autovisie staat een uitgebreide reportage, wat een ding! Dat prachtige leer, het geborstelde aluminium, zo verfijnd, echt top! Maar iedereen z'n smaak natuurlijk! Jammer dat ze zo exorbitant duur zijn! :shock:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 06 sep, 2006 18:48

nee, juist goed dat ze zo duur zijn..

anders zou gans de grachtengordel-singles er subiet mee de grachten langs rijden op zoek naar "lekkere" terrasjes :roll:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 06 sep, 2006 18:54

Zit zeker wat in Jelger, na het vertrek van Maarten de Bruyn vind ik de ontwerpen wel minder geworden, de La Turbie en de D12 Peking to Paris vind ik beide erg uit proportie, de C8 Spyder en Laviolette vind ik nog steeds het bruutst! 8)

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 06 sep, 2006 18:56

sjoerdk schreef:Zit zeker wat in Jelger, na het vertrek van Maarten de Bruyn vind ik de ontwerpen wel minder geworden, de La Turbie en de D12 Peking to Paris vind ik beide erg uit proportie, de C8 Spyder en Laviolette vind ik nog steeds het bruutst! 8)
De "moneyman" die Spyker nu bestierd wist het allemaal beter als Maarten de Bruyn :? niet dus.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 06 sep, 2006 19:01

Inderdaad, trouwens een vreselijke omhooggevallen bal die Victor Muller, met z'n studentiekoze brilletje en z'n arrogantie.

Kan me herinneren dat in eén van de voorgaande nummers van Carros een interview met hem stond, daarin vertelde hij wat ie allemaal wel niet bezitte.... In de zomermaanden vaart hij met z'n Riva in de buurt van Saint Tropez rond, in Nederland rijdt hij in exclusieve sportwagens bla bla bla, wat een kwal! :shock: :?

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 06 sep, 2006 19:05

met dakkie...

Afbeelding

en van achteren...

Afbeelding

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 06 sep, 2006 19:11

sjoerdk schreef:Inderdaad, trouwens een vreselijke omhooggevallen bal die Victor Muller, met z'n studentiekoze brilletje en z'n arrogantie.

Kan me herinneren dat in eén van de voorgaande nummers van Carros een interview met hem stond, daarin vertelde hij wat ie allemaal wel niet bezitte.... In de zomermaanden vaart hij met z'n Riva in de buurt van Saint Tropez rond, in Nederland rijdt hij in exclusieve sportwagens bla bla bla, wat een kwal! :shock: :?
Ik hou er ook niet van dat ze dat en plen public vertellen, maar zou er ook geen moeite mee hebben om in m'n riva over de mediterrane te cruisen, of een van de Italiaanse lago's.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 06 sep, 2006 19:13

De Flok schreef:
sjoerdk schreef:Inderdaad, trouwens een vreselijke omhooggevallen bal die Victor Muller, met z'n studentiekoze brilletje en z'n arrogantie.

Ik hou er ook niet van dat ze dat en plen public vertellen, maar zou er ook geen moeite mee hebben om in m'n riva over de mediterrane te cruisen, of een van de Italiaanse lago's.
Ik zou dat genoegen toch uitsluitend voor mezelf houden.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 06 sep, 2006 19:13

ralph12 schreef:met dakkie...

Afbeelding

en van achteren...

Afbeelding
Ja, en zo vind ik 'm dus kloppen. Heb het altijd een beetje een rare voorkant gevonden maar de nieuwe Jaguar heeft ook zo'n ovale luchtinlaat dus kennelijk is het zo slecht nog niet. Wel een brut interieur.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 06 sep, 2006 19:19

verde900 schreef:
De Flok schreef:

Ik zou dat genoegen toch uitsluitend voor mezelf houden.
Uit mijn reactie blijkt dat we dan dezelfde mening hebben. Heb er een hekel aan als ze gaan blaten wat ze allemaal wel niet hebben. Doe dat lekker bij je societeit or whatso ever.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 06 sep, 2006 19:26

De Flok schreef:
verde900 schreef:Ik zou dat genoegen toch uitsluitend voor mezelf houden.
Uit mijn reactie blijkt dat we dan dezelfde mening hebben. Heb er een hekel aan als ze gaan blaten wat ze allemaal wel niet hebben. Doe dat lekker bij je societeit or whatso ever.
Waarom zou je dat ueberhaupt rond moeten bazuinen? waarschijnlijk om het idee dat je anders niet serieus genomen wordt?

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 06 sep, 2006 19:28

verde900 schreef:
De Flok schreef:
verde900 schreef:Ik zou dat genoegen toch uitsluitend voor mezelf houden.
Waarom zou je dat ueberhaupt rond moeten bazuinen? waarschijnlijk om het idee dat je anders niet serieus genomen wordt?
Ja weet ik ook niet. Minderwaardigheidscomplex ofzo.

Plaats reactie