Politie stapt over op Mercedes Benz

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
Sanderbrouwer
Geregistreerd lid

Re: Politie stapt over op Mercedes Benz

Bericht door Sanderbrouwer » do 01 jun, 2017 21:41

Parallel schreef:
Sanderbrouwer schreef: Geef mij maar een dikke NG als politie voertuig ;)
Afbeelding

Afbeelding

Machtig :)

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Politie stapt over op Mercedes Benz

Bericht door RoelandV » zo 11 jun, 2017 11:51

NRC publiceerde afgelopen vrijdag een artikel over de werkwijze van Pon bij aanbestedingen:

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/06/09/ve ... 1-a1562437

Plaats reactie