dat is natuurlijk zo maar je moet om een flinke auto te kunnen vervoeren toch een flinke trekauto hebben en een autoambulance huren1001760 schreef:Al eens gedacht om je rijbewijs E achter B te halen?
Kost natuurlijk wat, maar dan heb je ook wat. Ben je in de toekomst van het hele gezeik af en kun je je diensten in de vrienden- en familiekring ook nog 's aanbieden.
Met een dag lessen + examen kom je een heel eind.
Het Grote Oprijwagen-topic
-
verde900
- Donateur

-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ik heb mijn 99 destijds vervoerd met een Volvo V40 (diesel).verde900 schreef:dat is natuurlijk zo maar je moet om een flinke auto te kunnen vervoeren toch een flinke trekauto hebben en een autoambulance huren1001760 schreef:Al eens gedacht om je rijbewijs E achter B te halen?
Kost natuurlijk wat, maar dan heb je ook wat. Ben je in de toekomst van het hele gezeik af en kun je je diensten in de vrienden- en familiekring ook nog 's aanbieden.
Als je dat een zware wagen noemt, heb je gelijk.
Maar ik denk dan eerder aan een terreinwagen of iets dergelijks.
-
AvH
- Geregistreerd lid
Re: Het Grote Oprijwagen-topic
Bedankt voor je leuke reactiewaxle schreef:De vetlederen medaille voor de gouden tip gaat naar AvH!AvH schreef:Hier wel eens naar gekeken ?
http://www.zegwaard.nl/autotransport
Ik had nooit gedacht dat een dergelijk bedrijf zo scherp in de prijs kon zijn, maar zij zeggen de auto van Den Bosch naar Groningen te kunnen transporteren voor 134 Euro exclusief BTW. Daar doe je het zelf nooit voor, natuurlijk.
Wat de prijs zo scherp maakt: Ze regelen een tourbeurt, dus rijden nooit leeg terug. In principe moet je een afspraak maken, waarna de auto door hen opgehaald en afgeleverd word.
Suc6 met de Saab en uiteraard het transport
Groet,
AvH
PS mocht je nog iemand weten voor een nette Cabrio !
viewtopic.php?t=15081
-
verde900
- Donateur

Een 99 weegt iets van 1050kg, een autoambulance ook al snel iets van 350kg en een V40 diesel mag trekken 1200kg, waarom dit risico genomen? gaat het fout ben je de #@$ en krijg je geen uitkering en een proces verbaalS@@bman schreef:Ik heb mijn 99 destijds vervoerd met een Volvo V40 (diesel).verde900 schreef:dat is natuurlijk zo maar je moet om een flinke auto te kunnen vervoeren toch een flinke trekauto hebben en een autoambulance huren1001760 schreef:Al eens gedacht om je rijbewijs E achter B te halen?
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Tja, als we dat geweten hadden, hadden we dat niet gedaan natuurlijk.verde900 schreef:Een 99 weegt iets van 1050kg, een autoambulance ook al snel iets van 350kg en een V40 diesel mag trekken 1200kg, waarom dit risico genomen? gaat het fout ben je de #@$ en krijg je geen uitkering en een proces verbaalS@@bman schreef:Ik heb mijn 99 destijds vervoerd met een Volvo V40 (diesel).verde900 schreef: dat is natuurlijk zo maar je moet om een flinke auto te kunnen vervoeren toch een flinke trekauto hebben en een autoambulance huren
Desondanks vond mijn vader (die toen reed) dat hij amper voelde dat er iets achter z'n auto hing
-
verde900
- Donateur

-
Paul99
- Geregistreerd lid
Deze al gezien?
http://www.diks.net/speciaal.html
Ik heb een tijdje Century autoverhuur in Groningen gewerkt. Mijn ervaring toendertijd was dat ze veel konden regelen. Misschien is het een belletje waard.
Als de auto in Leek staat moet je het even zeggen. Dan kom ik graag even kijken.
http://www.diks.net/speciaal.html
Ik heb een tijdje Century autoverhuur in Groningen gewerkt. Mijn ervaring toendertijd was dat ze veel konden regelen. Misschien is het een belletje waard.
Als de auto in Leek staat moet je het even zeggen. Dan kom ik graag even kijken.
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Wacht maar tot je een noodstop moet maken, dat kan nog verrassend uitpakken...verde900 schreef:Tussen kunnen en mogen zit vaker een verschilS@@bman schreef:Tja, als we dat geweten hadden, hadden we dat niet gedaan natuurlijk.
Desondanks vond mijn vader (die toen reed) dat hij amper voelde dat er iets achter z'n auto hing.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
En zeker bij mijn vaderWimZ schreef:Wacht maar tot je een noodstop moet maken, dat kan nog verrassend uitpakken...verde900 schreef:Tussen kunnen en mogen zit vaker een verschilS@@bman schreef:Tja, als we dat geweten hadden, hadden we dat niet gedaan natuurlijk.
Desondanks vond mijn vader (die toen reed) dat hij amper voelde dat er iets achter z'n auto hing.
Ik zit nu al te piekeren over hoe ik mijn volgende Saab ooit ter plekke ga krijgen.
Ik denk dat de minst illegale manier nog steeds met een trekstang is tegen 30 km/h
-
Wouter
- Donateur (2x)

Ik heb inmiddels twee keer de oprijwagen van Van 't Hart Autoverhuur gehuurd. Is een ideale wagen en daarbij een goede service van de werknemers.jelger schreef:had Wouter niet laatst een adres voor zijn donor auto uit belgie? ik neem aan dat je die zaak al benaderd hebt?
http://www.hartautoverhuur.nl
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
White Lines
- Geregistreerd lid

http://www.veldhuizenwagenbouw.nl/
Deze kost voor 1 dag 125€, 100 km vrij, moet je wel B-E rijbewijs voor hebben, de voorste 2 assen is namelijk een trekker, de achterste as+opbouw
is een oplegger.
Hier staan de prijzen:
http://www.veldhuizenwagenbouw.nl/pdf/BERent.pdf
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Als ie niet geschorst is, verzekering en APK in orde zijn wel, anders niet hoor. Dan mag ie niet eens voor je deur op de stoep staan, laat staan dat je je al dan niet op eigen kracht rijdend op de openbare weg mag begeven.S@@bman schreef:Ik denk dat de minst illegale manier nog steeds met een trekstang is tegen 30 km/h.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Neen, maar op deze manier is wel geloofwaardig om te doen alsof je van niets wist (lees: de meeste kans dat ze het door de vingers gaan zienWimZ schreef:Als ie niet geschorst is, verzekering en APK in orde zijn wel, anders niet hoor. Dan mag ie niet eens voor je deur op de stoep staan, laat staan dat je je al dan niet op eigen kracht rijdend op de openbare weg mag begeven.S@@bman schreef:Ik denk dat de minst illegale manier nog steeds met een trekstang is tegen 30 km/h.
Ik denk dat ik best iemand met een bestelbus vraag die een aanhangwagen mag besturen.
Anderzijds is het compleet ridicuul omdat je een niet-gekeurde auto alleen maar in orde kan brengen door hem te vervoeren naar bijvoorbeeld een garage