per dag?verde900 schreef:één keer genaaid worden is zat.
ethanol in zweden
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: ethanol in zweden
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
als er voor de desbetreffende zaken toch kosten of zo gemaakt worden betaal je die als klant tochMaarten schreef:Wat je van ver (Houthalen is niet zo ver van Eindhoven) haalt is in dit geval inderdaad beter. Niet elke garage heeft zoveel ervaring met opgevoerde Saabs.
Misschien is het wel naief van me om niet door te hebben dat A&P Cars in zijn kostprijs de provisie die ik anders aan de bank betaalde gewoon doorberekent. De volgende keer zal ik toch eens vragen hoe hij zijn kostprijs voor Nederlanders berekent.
-
verde900
- Donateur

Is het nog steeds komkommertijd willem?Style&Co schreef:per dag?verde900 schreef:één keer genaaid worden is zat.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Maarten, in de tijd van "je Opa" was Zweden duurder dan Nederland. De Zweden hebben (gelukkig) vastgehouden aan hun eigen munt. De rollen lijken nu omgedraaid.Maarten schreef:En elke keer als ik naar mijn Saabgarage net over de grens ga weer provisie moeten betalen over de vreemde valuta die ik in huis moet halen, nee dank u.edwardkommeren schreef:...de al oude vertrouwde nederlandse gulden, terug met dat ding!
De gulden is en blijft voor mij nog steeds een maatstaf om te controleren of en voor hoeveel ik mogelijk vernøkt wordt.
Me dunkt dat je negatieve energie die je jegens Eurohaters uit beter kunt besteden om je favoriete garagebedrijf over de grens over te halen om een betaalautomaat te installeren waar jouw pinpas op past. Dan hoef je ook geen provisie meer te betalen.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
for me toSteve-O schreef:
De gulden is en blijft voor mij nog steeds een maatstaf om te controleren of en voor hoeveel ik mogelijk vernøkt wordt.
-
Maarten
- Lid van verdienste
Dat is met de Euro niet eens meer nodig, mooi toch?Steve-O schreef:....pinpas....geen provisie meer....
Haat is negatieve energie. Het verkondigen dat je blij bent met een verandering, is positief.Steve-O schreef:....Eurohaters....
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Sliepen die egotrippers nu nog maar, want als je slaapt maak je niets kapot.edwardkommeren schreef:zou om een echt alternatief te zijn voor benzine OOK HIER ca 40 €ct de ltr goedkoper moeten zijn dan euro-95verde900 schreef: Mooi initiatief! nu de accijzen er nog af.,
twee vliegen in een klap : goedkoper en milieuvriendelijk
,maar de politiek he , die mag je niet wakker maken die
rustig verder.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
verde900 schreef:Sliepen die egotrippers nu nog maar, want als je slaapt maak je niets kapot.edwardkommeren schreef:zou om een echt alternatief te zijn voor benzine OOK HIER ca 40 €ct de ltr goedkoper moeten zijn dan euro-95verde900 schreef: Mooi initiatief! nu de accijzen er nog af.,
rustig verder.
-
verde900
- Donateur

Nietzeggende egotrippende partijpolitiek vormt de hoofdmoot momenteel, eerst de VVD met een campagne die nergens over ging en toen D66 (die als zodanig al nergens over gaat) , het ego van dames en heren politici is belangrijker dan het milieu er lijkt zelfs niet eens echte belangstelling voor dit probleem.edwardkommeren schreef:verde900 schreef:Sliepen die egotrippers nu nog maar, want als je slaapt maak je niets kapot.edwardkommeren schreef:zou om een echt alternatief te zijn voor benzine OOK HIER ca 40 €ct de ltr goedkoper moeten zijn dan euro-95,
rustig verder.
nee, maar dan kom je ook geen reet verder

,